espengun Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg er på utkikk etter en allright mobiltelefon med mulighet for tilkobling av ekstern antenne. Den skal ikke være altfor komplisert....er nemlig til fatters. Noen her som er forslag og eventuelt erfaringer? Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Ekstern antenne? Tenker du på antenne til bilen da? Eller bare en vanlig antenne forsterker? Jeg mener at de aller fleste mobiltelefoner kan kobles til diverse antenner. Vis telefonen ikke kan det er det ikke noe god tlf. Men jeg har ikke "kjempe" gode erfaringer på mobiltelefoner heller da... Endret 22. januar 2004 av cola_boy Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Av erfaring passer Nokia tjafs bra til pappaer. Enkle menyer og ikke farger og sånn. 6310i kan plukkes opp for en ikke altfor dyr penge om dagen... Ellers har SE t610 utgang til ekstern antenne også, men joystick og små knapper kan være en hindring...... Endret 22. januar 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har ikke peiling på det med ekstern antenne, men jeg også tror at en N6310(i) vil være et godt valg for en far Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Far min bruker http://www.nokia.no/phones/6250/ og er kjempefornøyd... Ekstern antenne og støt og vannsikker.. Og decibel måler Nå jobber han mye ute og har hatt for vane å miste telefonen i vannet, eller lignende... Lenke til kommentar
geokri Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ehhh.........han spurte etter telefon med mulighet for eksternantenne, og dere begynner å prate om "pappa" telefoner? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ehhh...... ja, fatters betyr gjerne pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå