litjkarn Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) http://www.hellesangels.com/genialt/nymaskin/ tør ikke si mere. Men tempen ligger på 22-24 grader på full load etter noen runder 3dmark Dette er noe jeg slang sammen på 2 timer i går natt, måtte bare ha noe ferdig til et lan jeg skal på om noen dager. Men skal fikse en del på den til tg, skal ha en radiator til hver komponent som blir kjølt ned der. psu, hdd, cpu, gpu og chipsett. aner ikke hvordan jeg skal få laget no ramkjøler liten nok til vannkjøle 4brikker. men jeg kommer alltid på noe. Edit: www.hellesangels.com/genialt/mac/P1010009.jpg slik så den gammle gpu kjøleren ut, desverre så hadde neon/black lighten gjort den litt chrispy så den ble ødelakt ved et uhell her. skal prøve og fikse opp denne maskina etter lappen. Ellers går denne maskina rett i bilen etter hvert. Endret 22. januar 2004 av litjkarn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bildene var nå store nok Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 treig linje eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) For øyeblikket treig fordi dei oppgraderer linjene, men dei er fremdeles store for ISDN\modem brukere. Bilde nr. 1 er på 1.39MB som er stort for alle uten breidband. Er ikkje så vanskeleg å gjere dei mindre. Endret 22. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 tar max 30sek med record i ps. får lage en mappe inni der med mindre bilder for brukere som ikke sitter på xdsl Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ja! Unødvendig store bilder! De dekker jo skjermen min ganger 5... (ikke klag på skjermen min ) Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 http://www.hellesangels.com/genialt/nymaskin/sm%C3%A5bilder/ oppdatert fordi med adsl og mindre Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 http://www.hellesangels.com/genialt/nymaskin/sm%C3%A5bilder/ oppdatert fordi med adsl og mindre Mye bedre å se på de nå. Ser jo ut som en ryddig og fin maskin det der. Du har ikke noen "langdistanse" bilder da? Slik at vi kan sette alt sammen. Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 kan ta noen i kveld. Men maskina er stygg. tok tv`n til søstern ei natt hu sov, hu hadde seff dyttan full av klistremerker og dritt :/ men gi meg noen måneder så skal vi se på andreledes maskim dette var bare test verson for og sjekke om ting fungerte som det skulle. cpu tempen ligger på 22-24c nå. vannet går gjennom radiator 1 først, så hdd så radiator 2 så gjennom gpu, chipsett og så til cpu. kunne sikkert minska 1c på ta en radiator før cpu`n men neste prosjhekt skal jeg ha en radiator til hver ting. er 2 eihmen ( eller hvordan det skrives) 1048 pumper i maskina, fikk litt treg gjennomstrømning med et stk. Noen som vet om en lcd skjerm som gir fra seg lite varme? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hva slags hw er det i maskina da? litt kult.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ikke at det har noe betydning, men det er nødt til å være det styggeste jeg noen gang har sett (på en morsom måte). Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hva slags hw er det i maskina da? litt kult.. asus noe p4 2.0 på 3.0 1024ddr 3200 9700pro hd på noen få gb ( har server på over 1tn så henter heller alt derrifra ) 17" lcd Tror ikke det er noe annet nevne der da Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ikke at det har noe betydning, men det er nødt til å være det styggeste jeg noen gang har sett (på en morsom måte). Stygg ja hehe, skulle sett gamlle Men tester div saker, denne bygga jeg fordi jeg skulle teste hvordan kjøling det ble med 2 radiatorer og 2 pumper. Neste gang skal dette inn i mindre " kabinett" med mindre plass. Bygger kasse hos glassmestern om 4 uker så da kommer min første ortlige casemod i gang, i mellom tia blir det bare sånne test prosjekter som denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå