Conan_Warrior Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Nå er jeg gruelig frista på å overklokke men jeg vet ikke akkurat hvordan jeg skal begynne. Skal snart ha vannkjøling og en j***ig radiator. Systemet mitt er: AMD Athlon XP 2200+ Aopen FX5200 Infinion PC2700 333mHz 768 mb Abit KD7-S Det jeg vil klokke er skjermkortet.. Etter hvert så blir det kanskje CPU'en også. Men spørsmålet er HVORDAN jeg skal klokke skjermkortet... Har prøvd powerstrip og andre programmer men noen reseter seg når jeg reseter maskinen. Har noen noen forslag?! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Last ned coolbits. Åpner for overklokking direkte fra driveren, og du kan lagre instillingene om du vil. Husk å øke 5mhz til du får feil i grafikken, så senker du 10mhz og lar den bli der. Først gpu så minne. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har prøvd coolbits men den reseter seg når jeg starter maskinen på nytt... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har prøvd coolbits men den reseter seg når jeg starter maskinen på nytt... Selv om du haker av "apply settings at startup"? syns jeg er rart, men kanskje kortet ditt har sperre for overklokking i BIOS. Du kan jo flashe kortet til 5200 Ultra Lenke til kommentar
deleder Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Omega åpner vel for overklokking, gjorde det iallefall på mitt kort. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg skal prøve på det.. Gir svar senere.. EDIT: Hvor kan jeg laste ned Omega?? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvor kan jeg laste ned Omega?? There you go: http://www.omegacorner.com/index_nvidia.html Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Der var du alt for snill, jeg ville svart; google.com Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Der var du alt for snill, jeg ville svart; google.com samme her.... Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 ja har det nå... funker fett dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå