FuglFøniks Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Min mobil casemod/kjøling Hva synes dere om denne modden/kjølingen? Synes dette ser lovende ut og skal jobbe videre med dette prosjektet.... Hva tror dere? Ris/ros mottas med takk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 WOW! La du den mobilen oppå PC'en HELT selv? Du har madskills altså... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Logo dingsen var jo kul da Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Logo dingsen var jo kul da WOW! La du den mobilen oppå PC'en HELT selv? Du har madskills altså... TAKK! Jobber med å sette mobilen på en måte slik at den blir mest mulig avkjølt. Har klint på litt Arctic Siver 5 nå, håper på gode resultater. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Neimen er det ikke payne som hjelper til å forsøple forumet? Kommer med fine kommentarer som "Herregud" og "".. "Herregud" sier jeg.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hvorfor vil du kjøre mobilen?? så LCDdisplayet blir treigt? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Huff da, trodde ikke dere her på forumet ville ta det sånn. Men, javel. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Altså! Dette er søppel? Dessuten er det den mest dritne modden jeg har sett i HELE mitt liv... prick Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Joda, ser bra ut dette her! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 prøv å stapp en liten radiator inni det da? eller sleng mobilen ned i flytende nitrogen... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Litt tørris og flytende nitrogen hadde gjort susen på en Nokia mobil. Ikke lett å få brukt den da men, morsom å se på Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Neimen er det ikke payne som hjelper til å forsøple forumet? Kommer med fine kommentarer som "Herregud" og "".. "Herregud" sier jeg.. Virker som at flere har glemt nettiketten om å oppføree seg skikkelig her? Hold dere på et mer høflig nivå fra nå av... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hehe. Hva var ditt historiske/vitenskapelige mål for dette prosjektet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hvorfor vil du kjøre mobilen?? så LCDdisplayet blir treigt? Hm.. husker nå jeg hadde 3210 og jobbet ute i kuldegrader. Da var den en del kjappere enn vanlig. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 LCD får treigere reaksjonsevne i kulde etter det jeg vet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hvorfor vil du kjøre mobilen?? så LCDdisplayet blir treigt? Hm.. husker nå jeg hadde 3210 og jobbet ute i kuldegrader. Da var den en del kjappere enn vanlig. Det var rart, for når jeg hadde 3210 ble den _mye_ tregere når den var kald. Sånn er det med alle telefonene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hvorfor vil du kjøre mobilen?? så LCDdisplayet blir treigt? Hm.. husker nå jeg hadde 3210 og jobbet ute i kuldegrader. Da var den en del kjappere enn vanlig. Det var rart, for når jeg hadde 3210 ble den _mye_ tregere når den var kald. Sånn er det med alle telefonene jeg har hatt. Skal ikke begynne å si at dette ikke er kødd men jeg tror det var ironi? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 no shit håper da virkelig svarene var i så måte? :| Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Nei, den var ment 100% seriøst. *peke på avatar* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 hvorfor vil du kjøre mobilen?? så LCDdisplayet blir treigt? Hm.. husker nå jeg hadde 3210 og jobbet ute i kuldegrader. Da var den en del kjappere enn vanlig. Det kan umulig stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå