RottePostei Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Må si jeg liker originalen bedre. Til og med Jim Carrey versjonen i Cable Guy er bedre....det er den der irriterende hakk-i-plata greia deres som fucker opp alt... Men videoen er litt morsom Sangen finner du her Endret 22. januar 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hahaha dødsbra video. Spesiellt artig med ungen som ikke får ut fallskjermen og begynner å skrike. Veldig bra laget Lurer på hvem hu modellen var..fy f... for en kropp. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Denne er jo feilposta, burde ligget i babetråden. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Oi, skamfin dame =D Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 QuickTime = bæsj: Jeg skal i hverfall ikke ha den spam'en inn på min PC. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Oi, skamfin dame =D Bra film. Navnet på dama er? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Simen1.. kjekt med QuickTime Alternative Musikken.. crap. Dama.. crap. Hele greia var crap.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Simen1.. kjekt med QuickTime Alternative ?? Lenke til kommentar
Term Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Er helt enig i at Jim Carrey sin version av denne er den beste imho. Men dama hadde jeg tatt på en dårlig lørdag Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Fatter ikke hvor de har fått det fra at den hakkinga skal være kul... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Simen1.. kjekt med QuickTime Alternative ?? Finnes både Quick Time Alternative og Real (One) Player Alternative. De inneholder mov/rm-codecs og en noe modda WMP Classic-versjon om jeg ikke tar feil.Med de codecsa og den modda versjonen av WMPC kan du spille av mov/rm filer i nettopp WMPC (ergo, du slepper QT og RP) http://www.codec-download.com/article.php?sid=124 Veit ikke om download-linken funker.. søkte bare og det var det første treffet som poffa opp Endret 24. januar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 As}{antii : Tusen takk. Skal prøve ut dette med en gang ! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er helt enig i at Jim Carrey sin version av denne er den beste imho. Men dama hadde jeg tatt på en dårlig lørdag hvor finner jeg jim carrey sin versjon a? og hva heter sangen og dama som synger? Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 "Don't you want somebody to love" med Jefferson Airplane Jim Carrey synger den på karaoke i Cable Guy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå