^Morgoth^ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hmm Hvordan kan man få den lyden som går ut altså til høgtalarane til og bli som mic lyd altså slik at han eg snakkar med på msn over lyd kan høre det som eg høyrar av musikk istedet for og legge miccen intill høgtalar . går dette og isåfall hva må eg gjøre og kva trenger eg?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ta ein vanlig minijack-kabel og legg den mellom Line Out og Mic Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) det kan være litt tricky da, tenkte på impedanser osv, line-out har vel noe hundrer ohm høyere eller no Endret 22. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Mellom høyttaler utgang og mic da. Skader ikkje å prøve. Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hmm, er ikke sikker på om jeg "tør" det pga . strøm og slikt.. finnes det ingen programmer? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hmm, er ikke sikker på om jeg "tør" det pga . strøm og slikt.. Pass deg! PC'n din drives av strøm! Ughh.. Dra ut stikkontakten om du ikke vil skade deg PS. Jeg kødder selvfølgelig siden alt av PC-innmat er lavspent og dermed ufarlig å berøre. Særlig signal-kabler som lydutganger etc er. Der er det snakk om lavere spenninger enn et vanlig 1,5V batteri .. og alle vet jo hvor dødelige de er *sarkasme igjen* Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Line out og mic in har helt forskjellige signalnivåer, og dette vil ikke bli noe bra. På creative-lydkort kan du velge inn-kilden "What U Hear". Da vil det fungere. bfisk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 når det gjelder signalering av lyd, så er det ikke store spenninga det er snakk om. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Doh, det ekke det som er greia her. Lydkortet vil neppe ta noen skade av det, men såvidt jeg husker i farta er det vel opptil 60db nivåtap i en mic i forhold til en linjeinngang, og vise verca. You just don't want to do that, sort of. bfisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå