DementedAlbino Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Finner ikke ut hvordan jeg kommer inn i bios på en gammel compaq maskin. Å trykke delete under oppstarten hjelper ikke. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hos vår gamle var det F10 eller insert. Dog bios og bios, kunne forandre Bootrekkefølgen, det var stort sett det. Du kan også teste F2. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Problemet er at den ikke vil kjøre på 700 mhz lengre, men 498. Hva kan jeg gjøre for å få den til å virke som den skal igjen da om jeg ikke kan stille det i bios? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Problemet er at den ikke vil kjøre på 700 mhz lengre, men 498. Hva kan jeg gjøre for å få den til å virke som den skal igjen da om jeg ikke kan stille det i bios? Det er ikke pentiums speed-step teknologi som klokker prosessoren ned for å spare strøm da? FOr å komme inn i bios, prøv f12, f8 eller del. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 kom inn i "bios" nå, men var ikke mye jeg kunne gjøre der. Hvordan finner jeg ut om det er en speed step teknologi? Maskinen er ny formatert, så tror ikke det er noe programmvare som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå