flabben2k Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg har Abit SA6R som støtte 1ghz cpu vifta støtte 1.2 ghz, og cpu min kan kjøre på 1ghz, men når jeg velger 1ghz så vil ikke det fungere, vet jeg må forandre noe på volt. Den står på default volt som e 1.70 bare lure på ka den bør stå på , og kor mye kan jeg sette den opp uten jeg svir noe til helvete. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: flabben2k skrev (2002-03-12 09:06):Jeg har Abit SA6R som støtte 1ghz cpu vifta støtte 1.2 ghz, og cpu min kan kjøre på 1ghz, men når jeg velger 1ghz så vil ikke det fungere, vet jeg må forandre noe på volt. Den står på default volt som e 1.70 bare lure på ka den bør stå på , og kor mye kan jeg sette den opp uten jeg svir noe til helvete. skal du overklokke? hvis ikke la den stå eller skru den ned litt og litt og test maskina godt mellom hver gang når maskina blir ustabil setter du den opp tilbake til der hvor den var stabil. På den måten får du så lav spenning som mulig og dermed midere varmeutvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå