Bornslip Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Lurer egentlig litt på dette med centrino vs vanlige pentium CPU'er som man finner på laptops... Hvor stor er forskjellen i ytelse? Hvordan funker f.eks en 1,6ghz centrino opp i mot en 2,8 ghz p4? Det er jo ikke rart i centrino er så mye kjøligere hvis den går så mye saktere... Men sånn ca hvor ligger en 1,6 centrino på treet, sånn grovt satt, hvis man skal sammenligne med andre pentium cpu'er? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 legg på en ghz så treffer du cirka sarum på ytelsen til en vanlig Pentium 4 Lenke til kommentar
rscue Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Iflg Zepto.no yter en centrino 1,6 som en p4 2.7 RScue Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Iflg Zepto.no yter en centrino 1,6 som en p4 2.7 RScue Det stemmer nok ganske godt. Mellom 2,6 og 2,7 bør stemme. Min 1,5 yter ca 2,5 hvis jeg husker riktig (pcmark cpu test, testet av meg selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå