thomas81 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 endelig er jeg ferdig med å tilpasse slangene, så jeg satt sammen hele vannkjølingen, og fyllte tanken med batterivann... satt igang pumpen og etterfyllte tanken... men pumpen bråker jo som bare det er den minste puumpen til Eheim, den som pumper 300l/t høres ut som den surkeler som bare det... men tror ikke det er luft i den??? hva gjør jeg ??? Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 bare glem hele greien var litt for rask med dette innlegget har hatt det igang i 15min nå, og nå er den stille som mus hmmm, har kjøpt sånn algemiddel, eller "korresjonsbeskyttelse" eller noe sånn, fra microplex.... skal jeg ha noen dråper av dette oppi? eller mye? :S Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 bare glem hele greien var litt for rask med dette innlegget har hatt det igang i 15min nå, og nå er den stille som mus hmmm, har kjøpt sånn algemiddel, eller "korresjonsbeskyttelse" eller noe sånn, fra microplex.... skal jeg ha noen dråper av dette oppi? eller mye? :S Du kan jo oxå utføre en Eheim-Mod som sikrer en støyfri pumpe livet ut, jeg har gjort det og funka... -> link Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 noen flinke tyskere her som kan oversette? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 her er det en flink tysker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå