AL3X Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Siden dere oppdaterte serveren som overklokking.no ligger på har jeg ikke kommet meg inn på siden. Hver gang jeg trykker på en link eller skriver inn adressen manuellt havner jeg på en av søstersidene deres, f.eks. akamera.no. Så jeg lurte på om det er noe galt her et sted? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det virker nå gjør det ikke? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Jes, nå fungerer det =) Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det var nok litt rot med DNS-oppdateringer som forårsaket det. Vi må nesten regne med et og annet problem i dagene som kommer, takket være angrepet. Så vi får la drift gjøre jobben sin - alt er i de beste hender. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Så vi får la drift gjøre jobben sin - alt er i de beste hender. Det var godt å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå