Outlook Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Er kjempesnill, har prøvd å gjøre noen småonde ting et par ganger, men samvittigheten min takler ikke det. Jeg spilte først gjennom som Light, og da ble det bare veldig vanskelig å prøve å være ond etterpå.. Men, må nesten bare bruke litt tid på å komme i den rette stemmningen, så går det glatt.. Syntes nesten jeg ble litt for ond til slutt.. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har spillt ett godt stykke nå med en dark-jedi, og jeg merker at jeg må skjerpe meg irl for å ikke komme med slemme og/eller veldig provoserende komentarer av og til Litt freaky Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Å være ond i KOTOR kan nesten sammenlignes med å være en bølle. Skulle vært mere diskret korrupsjon og sånn. Litt sånn som The Emperor. Har også gått gjennom spillet som ond og god. Det ondeste er å bruke force persuade på Zaalbar så han dreper Mission. Han som tenkte ut den er råtten. Endret 7. februar 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg blir nok lightside.. samvittigheten min tok knekken på meg - man kan jo være skikkelig råtten i KOTOR! Men.. det må jo prøves det også Lenke til kommentar
Vader Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Første gangen eg spelte igjennom da hadde eg planlagt å bli ein snill og god Jedi, klarte meg bra på Taris og Dantooine og fekk masse light side points. Men utover i spelet vart da vanskelegare og vanskelegare å stå imot presset frå The Dark Side. Begynte med at eg valgte dark side svar på quester av og til p.g.a. dei kule dialog mulighetane du får av da. Men so ca midtveis når du finn ut kem du egentlig er vart presset for stort. Eg klarte ikkje å holde meg til The Light Side lengre, og eg endte spelet som ganske ond Vart ikkje heilt ond p.g.a. at eg spelte sopass lenge som light side. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hmm.. blir det mye vanskeligere å spille gjennom som darksider etter at man har runda på light side??? Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Nei, men det går mye fortere I stedet for å ta små-quests, så dreper du folkene som prøver å gi deg dem Lenke til kommentar
AceHigh Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er det ingen her som har greid å være nøytral i dette spillet? Det har jeg, og for å si det mildt så har det vært den største utfordningen i dette spillet. Jeg hadde maks 5% avvik mot den gode eller den onde sida. Her er prinsippet for dark/light side Det er jo selvfølgelig lettest (og billigst) å være ond. Det er vanskeligere å være god, men du tjener mer XP og får god samvittighet. Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 som enkelte har skrevet over her så er det ekstremt vanskelig å spille gjennom som dark etter at man har rundet som light. jeg fikk for eksempel skikkelig ektefølt anger da jeg bare tok han der kamproboten fra selgeren stemmen til stakaren jeg trua var så sinnsykt lada med følelser.. du vet at spillet er bra når man kan angre noe man gjorde mot en fiktiv karakter.. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kommer nok til å kjøpe KOTOR en dag jeg og.Hvis jeg gjør skal jeg være ond,veldig ond Har ikke problemer med samvittighet på spill jeg. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kommer nok til å kjøpe KOTOR en dag jeg og.Hvis jeg gjør skal jeg være ond,veldig ond Har ikke problemer med samvittighet på spill jeg. Time will tell Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ahhhhhhhh har runnet det på dark side, og man får litt maktfølelse når du er "the" Sithlord og ser utover styrkene dine. gleder meg til 2rn! :::Manaan er kjedelig Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kommer nok til å kjøpe KOTOR en dag jeg og.Hvis jeg gjør skal jeg være ond,veldig ond Har ikke problemer med samvittighet på spill jeg. Time will tell Nope. Alle spill hvor jeg har sjansen til å være ond, har jeg vært ond.Ingenting syns jeg gir mer maktfølelse på spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå