ARTO85 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg måtte bare være den første som postet i dnne tråden. deler gjerne erfaringer fra både light og darkside da jeg har runna begge.. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Prøvde meg på dark, gjøre alt det kjipe, men slet pussig nok med samvittigheten. Så blir nok ultra light på meg:-) Men spillet rocker helt hemningsløst! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har spilt igjennom med begge sider, først med Light.. Var litt vanskelig å spille Dark etterpå siden jeg hele tiden prøvde å gjøre det som var "rett" Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) *Spoiler* Uff, jeg prøvde også å runne det på Dark Side. Greide det ikke Ble oppriktig lei meg da jeg fullførte det Matale-missionet med han som mistet sønnen hans. Var jeg ond så var jeg ond og derfor endte det først med at jeg prøvde å selge boka til den gamle fyren for så å lyge til han og få alle drept. Uff, nei, det og mye annet gikk emg for dypt inn på samvittigheten. Jeg er nok lagd for å bare spille light side tror jeg Endret 22. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Holder på med light side nå. Har gått litt treigt pga arbeid Men synest det er kjipt å alltid være snill..gleder meg som en unge til å være ond som f*** Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Syntes jeg var riktig slem et par ganger, og det tæret på samvittigheten, men allikevel, spillet var verdt hver minste krone! (selv om jeg ikke betalte noe selv, da jeg fikk det til jul) Endret 22. januar 2004 av RatmFan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare lurer, får man like mye XP bestandig for å ta "dark side" valgene som light side? Spiller som dark side nå, men sliter litt med samvittigheten jeg også enkelte ganger hehe. En gang måtte jeg faktisk reloade og gjøre om samtalen som light side fordi jeg følte meg så råtten. Da stjal jeg den "wraid bone plate" fra dama på tatooine istedet for å kjøpe den så hun fikk penger til å komme seg vekk. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hehe. spilte selv på Dark side. Jeg må være enig i det spiller sterkt på samvittigheten å være dark side. Det gikk lettere etterhvert å være så stygg mot folk. Jeg endte opp med at markøren stod helt på dark side Det er nok mer forfyllende å spille på light side, men det er jo dark side som ruler. Hadde JEG vert der irl hadde jeg vert en sith lord og ikke en jedi knight. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er litt synd at du ikke kan få den bra Sith roben før du kommer til siste brettet.. var en stor downer for meg siden jeg bare brukte den 20 minutter Jeg hadde også Dark måleren helt nede, og du så bare det sprutet lava (?) rundt fyren min.. var en litt deilig følelse Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Snart ferdig med Malak nå, er pure llightside. En ting som slo meg var at det blir voldsomt mye repetisjon i det du sier den siste timen... step over, into the light det er ikke for sent step over, into the light det ER ikke for sent step over, into the light det er IKKE for sent! step over, into the light DET ER IKKE FOR SENT FOR SVARTE HELHEIMEN!!!!!! STEP OVER FFS! sånn, ja. takk. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 masse bra.. Hadde det slik selv.. har hatt planer om å starte en nøytral person, men føler det ikke er vits, siden du blir skuffet over på den ene siden uansett.. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Spillte som light hele veien, men måtte av og til være ond fordi det kommer så mange bra kommentarer fra de man har med seg. Loader så klart etterpå. Morsomste karakteren i spillet er han roboten (HK-47?), "may i blast him now, master?" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tror det skal være passe håpløst å holde personen nøytral gjennom hele spillet. Nesten alle questene har jo enten dark/light side ending. Da skal du tenke rimelig hardt for å holde balansen. Mye reloading og quicksaving..ødelegger liksom spillet da. Kjekt med han Jedi'n man plukker opp på Kashyyyk, som er "grå". Kan gi ham like mye dark og light side powers. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kjekt med han Jedi'n man plukker opp på Kashyyyk, som er "grå". Kan gi ham like mye dark og light side powers. Skuffa alle mulige darkside-powers på Jolee når jeg var lightside, han hadde fine powers på lvl 20 - problemet er bare at han ikke vil bruke dem, det er tydeligvis ikke i skriptet hans. Men uansett, grunnen til at jeg skuffa det inn på ham var at han er den eneste jedien du får som er i nærheten av darkside i det hele tatt. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hva er egentlig best? jeg syntes det er så sinnsykt kjipt å være light side ! men jeg må.......! jeg spiller førsst light side også skal jeg spille dark side. jeg er nå bare på jedi academy stedet på den siste testen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kjekt med han Jedi'n man plukker opp på Kashyyyk, som er "grå". Kan gi ham like mye dark og light side powers. Skuffa alle mulige darkside-powers på Jolee når jeg var lightside, han hadde fine powers på lvl 20 - problemet er bare at han ikke vil bruke dem, det er tydeligvis ikke i skriptet hans. Men uansett, grunnen til at jeg skuffa det inn på ham var at han er den eneste jedien du får som er i nærheten av darkside i det hele tatt. Øh, hu dama som du skal drepe eller redde i det tredje Jedi-treningsoppdraget er jo evil da. Jeg brukte hun til alle de fete tricksa Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hos meg fikk eg Jolee til å bruke alle mulige dark force power. Force lightning, kill, horror osv. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kan Juhani bli darkside? Hvordan? Det ville hjulpet voldsomt hvis hun var det! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Runna spillet som både light og dark side. Syntes det var mye gøyere med darkside Mange bra komentarer i spillet og det er også veldig gøy og høre på alle historiene til Canderous eller hva det er han heter. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg skal bli en Jedi. Bare de svake som går til the Dark Side Litt synd at Canderous er så dark, siden alle andre er ultra-light. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå