Lars! Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Eg holder på å lage ein web-side, og eg lurer på kva meir eg må gjere. Eg lurte også på om nokon her kunne ta seg bryet med å lage ein logo. Her er et bilde av siden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 FA*PIIIIIP*! 2.3 megabyte?! Er det ****** ingen som tenker på de med ISDN lenger?! (jeg har ikke ISDN, men *kremt* Stjelehor ADSL *host*) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg gikk med en gang ut da jeg så det var .bmp, av prinsipp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 erf. Jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 erf. Jeg kommer ikke inn. Spiller ingen trille; det er bmp Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Jeg tror litt mer forståelse for internett og brukervennlighet bør være på plass, før et eventuelt hjemmesideprosjekt tar form. Endret 22. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 For og si det sånn: det der er ingenting og jobbe videre med Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Tok meg no tid til å laste bildet og sånn, og her kommer kritikken: Ikkje for å vere slem, men det der kan knappast kallast ei webside. Heslig grønnfarge på knappane, og det minner igrunn om java-knapper (am i right?). Dessuten er slike "gamle borders" veldig, veldig, veldig stygt. I tillegg så bruker du times new roman, og har ingen form for overskrift/header/banner, ELLER footer... Begynn på nytt, og les litt html først, www.w3schools.com er en fin plass å starte Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) 1. Det var ikkje meiniga å lagre det som BMP. 2. Det er ikkje skevet i Times New Roman. 3. Korleis meiner dykk det bør se ut? NB! No har eg omgjort bildet til JPEG! Endret 22. januar 2004 av afsdøjklopirtemnut Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 1. Det var ikkje meiniga å lagre det som BMP. 2. Det er ikkje skevet i Times New Roman. 3. Korleis meiner dykk det bør se ut? 1. Så bra 2. Så bra 3. Hva med å legge ut et mindre bilde slik at vi får sett på siden din? Brukervennlighet er første punkt. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 3. Hva med å legge ut et mindre bilde slik at vi får sett på siden din? Det er gjort om til JPEG no! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg får ikke sett siden i det hele tatt, og kan heller ikke se link til JPG versjon.. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Her er den riktige urlen! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Unnskyld, men skulle det være en side? Gå på w3 og lær litt html og css. div's rocks...Ville personlig anbefalt å lage en helt ny, evt. få litt hjelp ))) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) 1. Hvorfor poster du ikke url til SELVE SIDEN? Og bare et bilde... Jeez. 2. Den var heslig. Rett og slett, grønnjævlige (bokstavelig talt) knapper, Hvit bakgrunnsfarge, og en liten table midt på med TIMES NEW ROMAN! EDIT: No offence elle noe sånnt, men det der kan maks ha tatt 4 minutter å "lage" Lær deg photoshop og skaff deg en god html-editor Endret 22. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 1. Eg har ikkje lasta opp siden. På siden er det berre eit midlertidig, fargelaust design. 2. Kva for fargar skal eg ha? Korleis skal eg få skrevet teksten? Kva skrifttype skal eg bruke? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Å herrefittegudfader .. Hva med å gi ut en papirutgave istedet for å legge deg på webdesign? Neida.. men gi oss i allefall noe mer å tygge på enn bare en totalt ufiksa side å tygge på. Mye kan skje, men man kan liksom ikke bare vise frem tomarket og spørre hva vi synes om tegningen som kommer til å stå der.. Endret 22. januar 2004 av Patience Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Å herrefittegudfader .. Hva med å gi ut en papirutgave istedet for å legge deg på webdesign? Takk for det! Har du nokon forslag til korleis han skal se ut? Eller skal du berre kritisere uten å vite korleis det går ann å gjere det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå