Smirnoff Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211145 Ja takk, Bill, jeg tar dem gjerne. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ja bill gates er en god mann. Gitt 180milliarder til helse, utdannelse og forskning. Kor mange andre rikinger har gjort noe slikt? NEi har respekt for han. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ikke noe å utsette på ham sånn sett. Men Microsofts business-taktikker er fortsatt ufattelig tvilsomme. Men nå er jo ikke Bill CEO i M$ lenger da. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ja, hatten av for Bill. M$ er kanskje sleipe, men jeg ser ingenting negativt med dette. Hadde bare alle Milliærdærer gjort slik hadde vi vært kvitt mange problemer i verden. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hmm, om han gjør dette, så er han hvertfall "grei" Bare en liten tanke...: Det er mye fattigdom i verden, fattigdommen i U-landene er på en måte krigen demmes. Leste noe greier om at om 5% av verdens militær utgifter hvert år hadde blitt brukt til U-landene i en 10 års periode, så ville U landene ikke hatt gjeld, og de vil kunne hatt ganske normale leve vilkår der. Bare en liten tanke.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Dette står det respekt av. Men jeg tror jeg ville gjort det samme. Gitt bort 295 milliarder, og beholdt de siste 5 selv for meg og den kommende familien. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hmm, om han gjør dette, så er han hvertfall "grei" Bare en liten tanke...: Det er mye fattigdom i verden, fattigdommen i U-landene er på en måte krigen demmes. Leste noe greier om at om 5% av verdens militær utgifter hvert år hadde blitt brukt til U-landene i en 10 års periode, så ville U landene ikke hatt gjeld, og de vil kunne hatt ganske normale leve vilkår der. Bare en liten tanke.. .. og hadde ikke grådige europeere føkket opp Afrika med kolonier og beslagleggelse, hadde de nok ikke slitt slik i utgangspunktet... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bill er en god mann, han har jo donert masse penger til medisin forskning osv Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (rydder plass i lommene) og diverse skuffer Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 faktisk, så er det slik at, etter det jeg har hørt, hvis man bare en dag valgte å ta alle pengene fra våpenkjøp, og bruke de på mat, så ville det være nok til å fø hele verden i et år... Lenke til kommentar
Bose Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hans tre barn må hver nøye seg med 70 millioner kroner. - Jeg tror ikke det er bra for dem å begynne med alt for mye penger, sier Gates i et intervju med gratisavisen Metro i Seattle, USA. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 70 mill er ikke mye utav 300 milliarder. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 skal sende han konto nr mitt i mail slik han kan sette inn 2-3 tusen kroner.. Tror du han gjør det? Hvis jeg sier at jeg har dårlig råd? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tvilsomt, tror det hadde blitt noen mail hvis folk fikk høre om det 70mill... *drømme* Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 skal sende han konto nr mitt i mail slik han kan sette inn 2-3 tusen kroner.. Tror du han gjør det? Hvis jeg sier at jeg har dårlig råd? lol, tror ikke han gjør det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 han har jo ikke noe bruk for 300milliarder selv da så det er jo like greit å gi bort til gode formål. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kanskje de velger ut noen få av de ti tusenvis av mail de får fra nett tiggere. Jaja eg hadde ikke hatt noe imot å ta noen hundre tusener med det skjer neppe. *febrilsk sende mail til st.bill gates* Lenke til kommentar
JMW Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Enig, Bill er søt. Eh.... javel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå