andresko Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hva betyr egentlig POP,SMTP og IMAP(EMAIL) ? Jeg prøver å samle inn noen stoffer om hva POP, SMTP og IMAP egentlig betyr, for jeg skal hjelpe en kollega med å skrive ned en artikkel om mail-system. Det er også fint om dere hjelper oss med å sende flere linker som fører oss til noen nettsteder som forteller hva dem er. Vi vil være takknemlig hvis dere kommer med alle informasjoner som trenges. Med hilsen fra meg og kollegaen min Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Hva betyr egentlig POP,SMTP og IMAP(EMAIL) ? Jeg prøver å samle inn noen stoffer om hva POP, SMTP og IMAP egentlig betyr, for jeg skal hjelpe en kollega med å skrive ned en artikkel om mail-system. Det er også fint om dere hjelper oss med å sende flere linker som fører oss til noen nettsteder som forteller hva dem er. Vi vil være takknemlig hvis dere kommer med alle informasjoner som trenges. Med hilsen fra meg og kollegaen min POP = Post Office Protocol SMTP = Simple mail transfer protocol IMAP = nternet Message Access Protocol Beste linken jeg kan tenke meg er vel www.whatis.com Endret 22. januar 2004 av Spoink Lenke til kommentar
andresko Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Tusen takk. Jeg er svært takknemlig for å ha fått den hjelpen av deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå