SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 NGT er best av de adsl leverandører bortsett fra fiber selskapene. Mener nå eg. Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 NGT er best av de adsl leverandører bortsett fra fiber selskapene. Mener nå eg. Fiber er ikke adsl... Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Jeg har Online ADSL(Telenor ADSL) 704/128 kbps Ubegrenset bruk/nedlasting og betaler 450kr i måneden. Jeg har aldri hatt og har ingen erfaringer med adsl fra noen andre leverandør da det ikke finnes annet en telenor her jeg bor, utenom Tisqali. Fra da jeg bestilte ADSL via internett(februar 2002) tok det tre uker før jeg fikk et brev fra Telenor om ting og tang om ADSL. Etter nye to uker fikk jeg ruteren/huben i posten. Når jeg først begynte og innstalere ADSL fikk jeg problemer i et sett... Det var først slutten på våren/begynnelsen på sommeren, jeg fikk det hele oppe og gå stabilt. Da jeg fikk ADSL var kundeservicen elendig. Jeg har ikke trengt kundeservice så mye nå i det siste, men jeg har fått med meg den nye ELENDIGE telefonsvareren som du må snakke til... Så oppdatert som jeg er vet jeg at Tisqali tilbyr akkuratt det samme som jeg har for 320kr i måneden. Altså jeg sparer 130kr i måneden vist jeg skifter til tisqali. Og NextGentel levere 1000 Kbps ubegrenset bruk/nedlasting til 398kr. Jeg stemmer for NEXTGENTEL! Endret 22. januar 2004 av cola_boy Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har aldri hatt og har ingen erfaringer med adsl fra noen andre leverandør da det ikke finnes annet en telenor her jeg bor, utenom Tisqali. Hvorfor er det så mange som sier dette? Det stemmer jo ikke i det hele tatt. Så lenge Telenor kan levere ADSL, er det også en haug med andre som kan det samme. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis du vil ha bra tjenester (linje, support mm) er det en smart ting og velge en leverandør som ikke har så mange privatkunder fra før. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har aldri hatt og har ingen erfaringer med adsl fra noen andre leverandør da det ikke finnes annet en telenor her jeg bor, utenom Tisqali. Ca alle kan levere over Telenor sine DSLAMer. Det finnes vell omkring 60-70 alternativer og velge mellom, avhengig av hvor du bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå