karl hungus Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 noen som vet om a) det er generelle problemer hos tele2 adsl (stavanger) for tiden ? b) om det finnes et sted på nettet hvor denne type informasjon foreligger ? Tusen takk! Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 noen som vet om a) det er generelle problemer hos tele2 adsl (stavanger) for tiden ? b) om det finnes et sted på nettet hvor denne type informasjon foreligger ? Tusen takk! Har faktisk hatt noen småproblemer selv i det siste. Til tider har jeg bare halve hastigheten av hva det jeg normalt har, har sendt mail til Tele 2 men de finner ikke noe feil. Holder til i Grimstad jeg da men Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 http://driftsmeldinger.tele2.no/ Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Dere kan jo prøve Tele2s driftsmeldinger Har selv Tele2 i fredrikstad og har ikke problemer Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 takker og bukker for tele2s driftsmeldinger ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå