Kneipp Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 kan jeg få kjøpt en ny strømforsyning? Elkjøp, Expert? Jeg må nesten ha den ganske fort. Ingen av nettbutikkene hadde Q-tecs sin billigste psu på lager. Det er en gammel pc jeg skal bruke den for, så det lønner seg nok ikke å kjøpe en dyr en. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Det var det første jeg gjorde. Men som jeg sier, så hadde ingen nettbutikker den q-tec strømforsyningen på lager. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Beklager, burde skjønt det Da kan ikke jeg hjelpe deg. Lykke til iallefall! Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det er jo fullt av power fra Q-tecs i prisguiden. Mr flower - power Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det er jo fullt av power fra Q-tecs i prisguiden. Mr flower - power Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Har du clas ohloson i nærheten har dem ok billige PSU... Mye bedre en Q-tec Har det selv og er helt ok http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q1q3q848q6&ic=N&sw=6774 TaZ Endret 22. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
norrick Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) kan jeg få kjøpt en ny strømforsyning? Elkjøp, Expert? Jeg må nesten ha den ganske fort. Ingen av nettbutikkene hadde Q-tecs sin billigste psu på lager. Det er en gammel pc jeg skal bruke den for, så det lønner seg nok ikke å kjøpe en dyr en. Vet ikke om noen i Buskerud men komplett. no har denne inne: No-name Strømforsyning ATX 250W (P-4)AMD til kr. 136.49 I tillegg så kan du jo ta en titt inne på bruktmarkedet hos hw.no. Endret 22. januar 2004 av norrick Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Takker for tipsene. Ser grei ut denne på komplett.no Er klar over at det er flere q-tec strømforsyninger i prisguiden, men det er de dyrere typene, billigste varianten er ikke på lager. Det er snakk om en 7 år gammel P1 233 mhz pc, så den behøver ikke akkurat den kraftigste og dyreste psu. Endret 22. januar 2004 av Kneipp Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 på IQ-data i Kongsberg fører de q-tec PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå