lpaul Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Heisann... Har formatert en av diskene mine og skal legge in winxp Pro, samt office og en del forskjellige programmer.... Lønnner det seg å innstalere alle programmene eller alle updatene til windows først( bla. annet sp1).... mvh paul Endret 22. januar 2004 av lpaul Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Updatene først er vel kanskje lurt? Veit ikke hva du pleier, men det er det jeg gjør ihvertfall! Men tror ikke det spiller noen rolle i hvilken rekkefølge du gjør det... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 vel, det første jeg gjør er: OS - XP Pro SP1 Drivere Office + Acrobat Winupdate - (så får du med office også) Norton Antivirus Adaware & Spyboot Firewall Java Virtual Machine Winamp, PowerDVD (og nødvendige codex) osv Det spørs jo hva du bruker maskinen til, men det jag har lista opp er vel for min del noe at det viktigste. Sikkert andre ting også som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Tror det er greiest å ta os først.. Likte Folos oppsett (fordi jeg gjør det på akkurat samme måte ) Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Tror det er greiest å ta os først.. Blir leit å installere noe som helst uten å ta OS først Endret 22. januar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå