paalolse Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei Jeg har brent en dvd film på ca 20 min i liquid edtion, men den hakker under avspilling på dvd spilleren. Spilleren skal ta de fleste formater og har fungert på alt som jeg har laget tidligere på pinnacle 8. Noen som har peiling ?? Pål Lenke til kommentar
Lars66 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har du lagret den på DVD-R eller DVD+R? På DVD-R så har jeg hørt at det kan hakke fordi at dataene kan bli lagret "ikke sekvensielt" og dvs at laseren på DVD spilleren din må flytte seg inn og ut på platen hele tiden. På DVD+R så skal vist dataene bli lagret sekvensielt. Noen andre som har erfaring fra dette? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hva slags DVD-R-plater bruker du? Det er kvalitetsforskjeller på dem. Jeg for min del bruker Maxell-plater og opplever sjelden eller aldri problemer. Har generelt best erfaring med DVD-plater i den øvre delen av prisjiktet. En annen ting: Multi-tasker du, dvs. om du gjør andre ting på PC'ens mens Liquid Edition genererer og brenner DVD'en? I så fall bør du forsøke en gang hvor du lar PC'en surre og gå på egenhånd. Lykke til! /Øystein Lenke til kommentar
wanka Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er nok spilleren.. Bruker selv billige datawrite dvd-r 4x redtop og de hakker aldri på min united eller min vens philips spiller, mens de hakker på diverse andre dvd-spillere. Eneste løsningen er vel å prøve andre plater. Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hei Jeg bruker DVD-R plater av merket Datawrite Classing kjøpet på komplett.no har ikke vært plaget noe når jeg brukte disse platene med studio 8. Har en phillips DVD spiller, har også en billig dvd spiller til 500 kr og den hakker der også. JEg gjør ingenting annet med maskinen. Jeg lar den arbeide i fred med brenningen. Pål Lenke til kommentar
wanka Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 prøv f.eks. dvd+r istedet for -. kanskje ikke spilleren din er så sære på de. Lenke til kommentar
306 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har samme problemet med Edition, bare det at det hakker der hvor jeg har lagt til overganger/brukt 2d el. 3d effects. Bruker Verbatim 4X DVD-R, og har ingen andre programmer aktive. Hva kan være galt her ? Har prøvd platen i flere DVD spillere av den billige typen, og et par i 6-7000 kr. klassen... Lenke til kommentar
adonis Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Pinnacle har laget en oppdatering som skal forbedre kompatibiliteten. Du kan komme direkte til siden deres ved å følge denne lenken. Lykke til. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå