Gå til innhold

Idiotisk xp

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort noe rart. Jeg trykte update driver i device mananger etter at jeg hadde avinstallert via drivere og rebootet. det som skjedde var at primary disken og cdbrenneren som begge er koblet på ide1 kabelen fikk status som scsi device og kjører på xps innebygde raidscsi kontroller. hvordan får jeg dette vekk? har prøvd å avinnstallere begge deler men ingen respons. roll back driver update driver og reinnstallering av via drivere fungerer ikke! må det reinnstallering av xp til nå som jeg har tweaket den maksimalt? blir diskenbrenneren tregere med denne kontrolleren? jeg har problemer med å få brenneren til å fungere i nero etter at dette skjedde men ellers så fungerer maskina bra utenom frysing i ett øyeblikk nå og da..ingenting permanent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg hørt så mye om disse via driverne. noen sier at jeg skal installere dem , andre sier at jeg ikke må finne på å installere dem. hva er det riktige da!?

Takk for alle svar.. jeg tror jeg lar det være slik det er og så sjekke diskytelsen før jeg gjør noe annet drastisk..noen som har forslag til program som gjør det?

Lenke til kommentar

Quote:

subaru1342 skrev (2002-03-13 01:24):

Nå har jeg hørt så mye om disse via driverne. noen sier at jeg skal installere dem , andre sier at jeg ikke må finne på å installere dem. hva er det riktige da!?

Takk for alle svar.. jeg tror jeg lar det være slik det er og så sjekke diskytelsen før jeg gjør noe annet drastisk..noen som har forslag til program som gjør det?

SiSoftware Sandra 2002 Professional er et meget bra program for å teste slikt, men hvor du får tak i det, det må du ikke spørre meg om =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...