Jegeren Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Fikk mail fra Komplett etter at jeg har kalget på HK som ikke fungerer, de skriver: "Du bør gå over avstands-stykkene som sitter mellom HK og kabinettet, for å se at alle står riktig!" Det har jeg gjort og så ikke noe galt - men hvilke konsekvenser kan det evt få dersom de sto feil? Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hvis avstandsskruene er i metall kan de kortslutte hovedkortet på undersiden Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Stort sett alle er i metall. Men du må se etter at det ikke står avstandskruer der det ikke er hull til skrue i HK. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Om avstands-stykkene består av metall så kan du selv tenke hva som skjer hvis de står feil... Du kan kortslutte flere baner på printet og kan risikere at disse blir skrapt bort eller brent bort av kortsluttning, med andre ord så kan du ødelegge HK, PSU og alt som er tilkoblet av komponenter. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 en gang har jeg gjort dette feil, da peip maskinen som en gal når jeg startet opp.. etterhvert skrudde jeg det ut og fikk fikset det, da funka det fint, ingen skade gjort. men det kommer jo helt ann på hvilke kretser du treffer under på hovedkortet, treffer du noe gæli smell det jo. ting kan bli ødelagt da ja. -Abj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå