Samcki Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er du sikker på at han kjører Windows ? Skjønner hvorfor jeg blir frustrert, folkens? Da ble det andre toner ja Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Når du sier CC så regner jeg med du tenker på clarkconnect, som er en debian modifsert distro, og i linux er bruken av kommandoen ganske vanlig. *pirke* Den er basert på RedHat ikke debian. meget mulig, i så fall huska jeg feil.. er en god stund siden jeg var bort i sånne distroer Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Og vi skal selvfølgelig kunne gjette oss frem til det her... Lær deg å bruke samt forstå de programmene dere bruker folkens, les for en gangs skyld manualer og små docs for å kunne tilegne dere kunnskaper/kompetanse om produktet! Jeg har litt problemer med å forstå hva det er du vil frem til her. Kan jeg våge meg på å spørre deg om du er i den aldersgruppen som tror dem kan alt og er best? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Bare for å si det enkelt, den snort meldinga di kan tolkes både posetiv. Men også brukes id kommandoen så og si av alle exploiter osv, for å sjekke at dem har gaina rett bruker. Siden denne kommandoen kom fra en remote adresse ville jeg ha vært bekymra, jeg ser du nevner ftp i denne tråden. Hvilken ftp version er det du kjører, og hvilken version ? ftp har jeg kjørt minimalt - jeg lekte meg litt med den ftp'en som fulgte med CC (ProFTP, tror jeg), ellers har jeg satt opp forwarding til vs_ftp på en annen boks - som jeg starter manuelt ved behov. Altså server. Tror ikke det har noe med ftp å gjøre, med andre ord. Og slik jeg leser loggene (som gjengitt i tråden), så virker det som om trafikken kommer fra boksen min (10.0.0.2) og går ut. Har litt problemer med å skjønne det. EDIT: Tillegg, trimming av quote. Endret 23. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå