oarnoy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg skal snart kjøpe ny bærbar til max 12.000. Jeg er en erfaren mac bruker og iBook er det som ligger høyest på lista med alternativer. Men jeg vil gjerne ha flere alternativer å gruble på frem til jeg bestiller. Det jeg vektlegger er utsende: Bør se noelunde clean ut, ikke noe dill dall design med knapper og plastikklinjer som buler her og der. Den må ha mobil prosessor slik at det er lite støy og at maskinen ikke er feit og stor. Jeg vil gjerne ha en grei grafikkbrikke.(ATI radeon 9000-->). Sko gjerne hatt mer en XGA 1024*768 oppløsning ,men innser at dette ikke er lett med mine krav i prisklassen opp til 12.000. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Sjekk mitt innlegg nederst her: Dell 8600 Kanskje ikke sexy, den er stor og buler litt men jeg mener man får mye for pengene, særlig hvis man jobber med video eller vil spille litt. lqpl Endret 22. januar 2004 av lqpl Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) jau.. men for å få den ned i 12.000 så må en vel ribbe den for det meste av utstyr. Den står jo på over 15.000 som standard ah... jeg må velge 1 års henteservice Endret 22. januar 2004 av oarnoy Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Er du student? I såfall kan du få 20% avslag på ett kjøp. Dermed skulle PowerBook 12" akkurat være innen rekkevidde... 12" PowerBook er sannsynligvis den peneste maskinen jeg har brukt. 14" iBook som også kommer innen din rekkevidde med denne rabatten har det beste batteriet av alle(!) Apple bærbare. (61Wh mot PowerBook 17" sine 58Wh) For å få denne rabatten må du imidlertid registrere deg gjennom Apples Educational program. Dette koster $99,- og tar litt tid i følge de jeg har snakket med som har gjort det. -KJ Endret 22. januar 2004 av jevel Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 jeg er for øyeblikket ikke student... men jeg er student fra høsten av igjen, og det blir litt seint. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Da kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale den billigste 14" iBooken. Jeg bruker en sånn nå, bare med diverse oppgraderinger (60GB disk, 640MB minne, WLAN og BT), og den er virkelig bra. -KJ Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ja, det blir nok iBook.. det er det som har vært utganspunktet. .men det blir nok 12" ibook. Jeg synes 1024 oppløsning tar seg bedre ut på en 12" enn på en 14".og så er 12" ibook litt ekstra tøff å dra opp av sekken. Liten og fjong. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg ville også gått for en 12" ibook. Liten og stilig. Lenke til kommentar
air Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er du student? I såfall kan du få 20% avslag på ett kjøp. Dermed skulle PowerBook 12" akkurat være innen rekkevidde... 12" PowerBook er sannsynligvis den peneste maskinen jeg har brukt. 14" iBook som også kommer innen din rekkevidde med denne rabatten har det beste batteriet av alle(!) Apple bærbare. (61Wh mot PowerBook 17" sine 58Wh) For å få denne rabatten må du imidlertid registrere deg gjennom Apples Educational program. Dette koster $99,- og tar litt tid i følge de jeg har snakket med som har gjort det. -KJ Jeg ordna Adc medlemskapet på lørdag 17.01.04, mandag sendte jeg inn verifisjon på at jeg var student. Og tirsdag bestilte jeg en powerbook 12`` med 20% rabatt, så tar ikke så lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå