DocJ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Heisann alle sammen. Endelig har dagen jeg har ventet på lenge endelig kommet og i morra skal jeg ha oppkjøring. Begynner å bli litt nervøs nå og er det noen som har noen bra tips å komme med eller? Takker for svar Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ta det veldig rolig, og prøv å tenke gjennom alt før du gjør noe... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 har ingen spesielle tips .. men håp at du får en koslig sensor .. har du jobb? hvis du har det kom i arbeids klærne (passer dårlig hvis du jobber i en jobb hvor du ikke behøver lappen) jeg stilteopp i jobb genseren (elektrikker lærling) da behøver man nesten lappen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er det glatt veg så hold for all del tilpass farten etter forholdene. Skulle sensor spørre hvorfor du holder lavere fart enn fartsgrensen, så si at du tilpasser farten etter forholdene. Glatt veg gir lengre bremselengde osv. Sier du noe annet blir det en stygg minus i margen. Og for all del, det er bare å ta det med ro. Ingen grunn til å stresse eller noe. Skulle du f.eks kjøre feil veg så er det IKKE noe minus og vil på ingen måte trekke i noen rettning. Slike ting kan skje hvem som helst. Det du skal være spesielt obs på er uoversiktligekryss. Jeg kjørte opp i Hamar og der er det spesielt 2 kryss man skal være svært obs på. I det ene krysset var det faktisk en som brøt vikeplikten rett forran fjeste på meg Enda en ting man kan passe på er å bremse ned for fotgjenger som skal over. Har faktisk på vurderingsarket at jeg viser hensyn for forgjengere En siste ting: Skulle sensor bremse for deg så behøver det faktisk ikke bety mer enn at du ikke så at en bil fra venstre ikke overholdt vikeplikt, altså det behøver ikke være feil fra din side. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Takker for svarene da Jeg prøver å ta det med ro nå ja selv om jeg er nervøs og gira på engang. Ser ut som det skal bli noe veldig glatt nå ihvertfall, har da god tid til å tenk på alt jeg gjør ihvertfall Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kjør forsiktig, ikke slapp for mye av. Pass på grøntlys og rødpil (har erfaring) Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Gjør akkurat som du gjør når du er ute og øvelseskjører. Dersom du da gjør feil så tror jeg du bør trene mer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Du bør ha på deg sikkerhetsbelte. Du bør helst ikke drikke alkohol. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Jada, det gikk kjempe knall folkens. Nå skal jeg straks ut å kjøre så fort jeg har spist litt Takker for rådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå