Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligg unna Define voks i allefall.. Brukt den en god stund, og blitt litt tynn i hyssingen, så har gått over til gele igjen :p problemet er bare at gele forsvinner så jævla lett ut av håret.. :hrm:

Lenke til kommentar

Slik bruker man voks:

Varm voksen skikkelig opp. Da blir den enkel å fordele, og man slipper å kline _masse_ voks i håret. Hårføner er bra.

Klin det inn i håret. Og fordel det gjevnt. Ikke bra med masse voks på ett sted og ingenting på et annet sted!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ingen som nevner Renati elr IR Hair ellerno ?

Renati og IR Hair er helt like, bare at IR er mye billiger. Hvis IR var det den het...

Og Renati lukter så godt ;D

Men bruket et eller annet rart nå, er voks, Shockwave, bare i voks, så det forblir mykt, og ikke hardt, og kan endres. Funker fett det ! Men blir voksen kald, som noen kanskje blir på rommet ellerno, så fryser det nesten, blir STEINhardt! Så ha det på et varmt sted, så blir det nugatti :)

Den firstPrice hårgelen er lite bra, den går ut av håret på 15minutter igjen, så 7kr for 250ml er dyrt, vann er faktisk billigere. ( dette burde jeg ikke si, siden jeg støtter FirstPrice ( Les ; Nick =)

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Jeg vil bare "avbefale" (error, no such word found!) Maria Nila Creator. Kjøpte denne på fredag, og det tror jeg er et av de dårligste kjøpene jeg noen sinne har gjort innenfor hår-produkter (Dax er nok verst). Den er grei å få i håret, men holder dårlig, og forsvinner fort. Spesielt godt lukter den heller ikke. Osmo Essence Clay :love:

Lenke til kommentar

Bruker blå Dax nå, men den er vanskelig å få ut av håret og veldig klissete. Før brukte jeg en m. det enkle navnet "Gel wax for men by H&M". Luktet godt og fungerte som bare faen. Ikke ble jeg seig når jeg dro håndren gjennom håret selv om det var i voks heller..Dessverre får jeg ikke tak i denne lenger. Om noen vet om det er mulig å få til denne? Savner den :)

Tar gjerne imot forslag til andre vokstyper også. Plager meg ikke om håret blir hardt og stivt, bare det ikke blir seigt og vanskelig å vaske.

Lenke til kommentar

Har ikke pleid å bruke voks, men etter jeg klipte meg på torsdag kjøpte jeg meg en boks define lol. Men den er ikke stiv nok. Har prøvd alt av hårspray, mousse, paste og gele, men INGEN av de tingene funker på mitt hår (har krøller, men nå er det ganske kort9). Grunnen tror jeg er at håret mitt krøller og vrir seg i alle retninger, så det blir liksom aldri noe orden i systemet.

Det funket bedre med voks enn med alt annet hvertfall, men den define greia var ikke stiv nok. Pluss at den er komplett umulig å få ut av håret, selv etter 3 shamponeringer og en hårkur... :p Også blir jeg så feit på finga når jeg fikser på håret.

Lenke til kommentar
Du er klar over at det finnes en del egne hårprodukter for de med krøller, Feh?

5823077[/snapback]

Nope. Pleier ikke å ha noe i håret, men har tenkt til å begynne :D fordi ellers ser det forjævlig tørt og bustete ut. Har utrolig tykt, krøllete hår. Får vel stikke innom en frisørsalong en dag og høre om de kan anbefale noe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...