Straydog Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Hadde en slags paste for lenge siden, men husker ikke hva den het. Den var grønn, og sylinderformet (rør). Noen som vet hvilken dette kan ha vært? Dessuten; hvilken av renati passer best for kort hår? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Om jeg ikke tar feil, passer Renati Grå for all slags hår, og Renati Hvit for langt hår som ikke skal ha så mye hold? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hadde en slags paste for lenge siden, men husker ikke hva den het.Den var grønn, og sylinderformet (rør). Noen som vet hvilken dette kan ha vært? Dessuten; hvilken av renati passer best for kort hår? 5685703[/snapback] KMS hair paste eller noe i den duren... lett å finne hos frisøren. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hva vil dere anbefale for oss som har hår som fort blir tørrt igjen, å mister "wet looken" fort ? Jeg har kort hår selv, å mister effekten av voksen veldig fort. Trenger noe som holder, og hadde vært fint med noe som holdt wetlooken. Bryr meg ikke om det er pes å få ut av håret. Det skal jo inn igjen etter man har vært i dusjen uansett! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Mauro, DAX holder seg i håret veldig lenge Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Oransj Renati eiger! Endret 2. mars 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Men holder wet looken lenge med DAX ? I så fall, hvor får man kjøpt DAX ? Lenke til kommentar
eternal Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Mauro: Gel Vax til 30kr på H&M. Ta litt vann i håret så det er fuktig (ikke for mye, bare litt) så lar du det tørke mens du pusser tennene osv elns om morgenen, så etter et par min tar du waxen i. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har også hår som fort mister "wet-looken", og jeg bruker DAX. Fungerer veldig fint, bør kanskje prøve "Gel Vax" som eternal nevner, for å spare litt penger. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fikk ikke noe svar på hvor de selger DAX. eternal: Mener du at jeg skal bruke Gel Vax i håret før jeg tar i DAX ? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fikk ikke noe svar på hvor de selger DAX. eternal: Mener du at jeg skal bruke Gel Vax i håret før jeg tar i DAX ? 5690500[/snapback] Du burde ikke bruke Dax. Jeg brukte det før, men har hatt to frisører som begge har frarådet det. Det er så fett og vanskeli gå få ut, at det legger seg og tetter porene i hodebunnen. Skaper dårlig hår og visstnok masse håravfall etter noen år. Selv gikk jeg fra Dax til Difi. Den er grei, men finnes sikkert noe som er bedre. Bare jeg som ikke orker å teste noe nytt. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jaha, men hva vil folk anbefale da? Som sagt, vil ha noe som holder, å ikke mister wet looken så fort. Vil gjerne vite hvor produktet selges også! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Til en wet look synes jeg KMS Hair Play er grei, eventuelt Wella System Professional Flexible Wax. Begge er lett tilgjengelig hos frisører som fører disse merkene (og det gjør ganske mange...). En litt mer obskur – men deilig – sak er Sebastian Collection Molding Mud. For de som interesserer seg for priser ligger de to første på rundt 200,- den siste rundt det dobbelte, tror jeg. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg blander de to d:fiene (tror de heter det.) Funger absolutt strålende. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Oransj Renati eiger! 5687120[/snapback] Den søte Frisørdama reiv nesten av meg skalpen da hun skulle teste den ut på meg Men den fungerer absolutt Foretrekker grå renati Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Igjen så blir jeg helt forvirret. Kan ikke bare noen si meg hva jeg skal kjøpe, hva det koster, og hvor det selges ? Gjør det lett for meg! hehe Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg blander de to d:fiene (tror de heter det.) Funger absolutt strålende. 5692133[/snapback] Det finnes mange Difier da Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg blander de to d:fiene (tror de heter det.) Funger absolutt strålende. 5692133[/snapback] Det finnes mange Difier da 5693980[/snapback] De to med blått og grønt lokk da. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg