Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klipte meg her om dagen, og fant ut at jeg skulle bruke den gode gamle voksen min igjen. Den hadde ligget å godgjort seg i noen år, og fy faen den var bra :D Håret gikk rett opp uten å nøle, i motsetning til gelén av samme type. Shockwave var navnet ja. Beste voksen ever når du har latt den "tørke" en liten stund :wee:

Lenke til kommentar

Fekk ein boks som var innkjøpt i Paris for nokre veker sidan.

Gikk under navnet Cùnzè, og er heilt klart den beste voksen eg nokon sinne har brukt.

Om du har heilt tørt hår under påføring er voksen fortsatt *litt* fleksibel, men om du har halvfuktig hår held frisyra seg som den skal, mens du ikkje kjenner at du har noko i håret. Genial. :)

Halvlangt hår.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

beste voks man kan kjøpe i butikk er?

vil ha en skikkelig tørr (IKKE fet) voks ...

Sist e kjøpte voks var hos frisøren, en som het "short sexy hair" og kosta langt over 200 kr..

Beste hårproduktet ever.. Men er ALT for dyrt for meg. Vil ha en billig bunnpris erstatning..

For meg er det altså: TØRR voks, eller hårGELE! ellers virker håret bare fett..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Brukte rød Dax før, makan til kliss ass! Kunne like gjerne brukt sirup i håret. Nå bruker jeg en voks som heter ID hair som er kjøpt hos frisøren. Er lett og ta i håret og ikke minst lett å få ut, er ikke så værts hold i den heller.

Lenke til kommentar
I dag er min første dag med Define Paste, hvit boks. Veldig fornøyd, blanding mellom gele og voks, anbefales virkelig :)

I morgen kjøper jeg en boks Renati, blir moro å teste den :)

5270742[/snapback]

Kjøpte meg Define Paste for ikke så lenge siden, og det er noe dritt. Lukter lim (eller noe sånt) den første timen av håret mitt :/
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...