smeboe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Soft Wax fra H&M kan anbefales på det varmeste. Finfin voks som riktignok kan bli stiv, men som er medgjørlig selv om du buster litt til... Lenke til kommentar
toregro Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 beste hårstasj er Renati, hands down.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 bruker den der ID Mud Wax eller ka den heter Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 I dag er min første dag med Define Paste, hvit boks. Veldig fornøyd, blanding mellom gele og voks, anbefales virkelig I morgen kjøper jeg en boks Renati, blir moro å teste den Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Lett Renati! ikke stiv som kuling, men håret står i det minste... 150 for en bokz elns Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Bruker 'Urban Elements', den er knall! (for middel'langt hår) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Klipte meg her om dagen, og fant ut at jeg skulle bruke den gode gamle voksen min igjen. Den hadde ligget å godgjort seg i noen år, og fy faen den var bra Håret gikk rett opp uten å nøle, i motsetning til gelén av samme type. Shockwave var navnet ja. Beste voksen ever når du har latt den "tørke" en liten stund Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Fekk ein boks som var innkjøpt i Paris for nokre veker sidan. Gikk under navnet Cùnzè, og er heilt klart den beste voksen eg nokon sinne har brukt. Om du har heilt tørt hår under påføring er voksen fortsatt *litt* fleksibel, men om du har halvfuktig hår held frisyra seg som den skal, mens du ikkje kjenner at du har noko i håret. Genial. Halvlangt hår. Endret 9. desember 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 beste voks man kan kjøpe i butikk er? vil ha en skikkelig tørr (IKKE fet) voks ... Sist e kjøpte voks var hos frisøren, en som het "short sexy hair" og kosta langt over 200 kr.. Beste hårproduktet ever.. Men er ALT for dyrt for meg. Vil ha en billig bunnpris erstatning.. For meg er det altså: TØRR voks, eller hårGELE! ellers virker håret bare fett.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Bruker ID (mud wax). Veldig grei å skylle ut av håret, men likevel ganske sterk. Det eneste negative er at det kan bli problematisk i regnvær om man ikke har paraply eller noe annet for å dekke hodet, fordi den løser seg så lett opp. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Renati, Fudge, techni.art eller en ting jeg bruker å kjøpe når jeg er nede i sentral-europa. Hvilken jeg bruker avhenger av lengden på håret egentlig... Og etter ønsket look. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har nettop brukt Renati (grå) for første gang, og fikk helt sjokk over hvor bra den var. Ble totalt overrasket, og måtte ringe til mor på jobben for å fortelle ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Haha Ja, det er den grå som er den beste i hvert fall (av renati) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kort hår for the win! (for gutter) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 bruker renati, den liker jeg og mange andre best Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Var i London i helgen, og kjøpte med Fish Fishfingers og Trevor Sorbie Styling Wax. Noen som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Brukte rød Dax før, makan til kliss ass! Kunne like gjerne brukt sirup i håret. Nå bruker jeg en voks som heter ID hair som er kjøpt hos frisøren. Er lett og ta i håret og ikke minst lett å få ut, er ikke så værts hold i den heller. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Define har kommet med en ny voks nå, noen som har prøvd den? Det er sånn pumpe flaske. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 beste hårstasj er Renati, hands down.. 5266691[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 I dag er min første dag med Define Paste, hvit boks. Veldig fornøyd, blanding mellom gele og voks, anbefales virkelig I morgen kjøper jeg en boks Renati, blir moro å teste den 5270742[/snapback] Kjøpte meg Define Paste for ikke så lenge siden, og det er noe dritt. Lukter lim (eller noe sånt) den første timen av håret mitt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg