Insomniac Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 må bare få trekke tilbake min påstand om KMSen nå som jeg har fått prøvd meg litt fram med påføringsmetoder har jeg kommet fram til at det er en meget god voks. veldig lett å skylle utav og. hver voks har sin "formel" har jeg konkludert med etter å ha prøvd litt av hvert. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Får kanskje stoppe å bruke define vist den sliter på håret. Bruker den minst 5 ganger i uka. Den funker veldig bra da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg bruker Loreal "Out of bed studio fx" elns, i en liten blå boks med grått lokk, og har aldri brukt bedre. (har vært innom ca 10-15stk ) Jeg bor da i tyskland så det er jo ikke sikkert den er i norge, men syns jeg har sett reklamen på norsk tv.. Den fungerer konge til både langt og kort hår. veldi lett å vaske ut, og den lukter godt. ThaAndre Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvilken Dax har du brukt? Fructis Style Hard Gel; er den no tess? blir håret til bark? denna er driiit bra =) lukter godt også Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 en lyseblå greier.. trur det er FX elns Den er SKIKKELIG sticky, men også UBESKRIVELIG effektiv! Selve gelen er hvit. anbefaler altså den lysblå greia. den lyseblå greia = Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 en lyseblå greier.. trur det er FX elns Den er SKIKKELIG sticky, men også UBESKRIVELIG effektiv! Selve gelen er hvit. anbefaler altså den lysblå greia. den lyseblå greia = Er den jeg og mener! Så da fins den i norge? Konge! Tha Andre Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Styling Wax fra Nikita er den jeg bruker. Jeg liker den veldig godt, men den fungerer best med kort hår. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 FUDGE, eller ikkeno Jeg er enig med deg din lille veslevoksne kar *kosepå* Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja, god voks er en nødvendighet... jeg er ikke personen til å drive å dandere meg osv, men å ha fucket hår det irriterer heh KMS Molding Paste Hair Play og Renati (hvit/grå, avhenger hvor hardt du vil ha det heh) Det er de eneste voksene som duger heh, alt annet ser bare helt jævlig ut, føles helt jævlig ut og ødelegger håret. Hmm jaja, hørtes litt femi ut å drive reviews av voks men men Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg tror man kan konkludere at stort sett så er de fleste enig i at KMS molding paste er helt genial om man har hår å bruke det på. Noe som minte meg på at jeg må stikke å kjøpe ny box i mårra. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 btw kms'en: koster sinnsyke 200kr hos frisøren. og han presterte tilogmed å kalle det tilbud da jeg visstnok fikk en sylinderdispenser med 50% mer enn vanlig. blir jeg ranet på høylys dag her eller er den like ***** dyr overalt? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 btw kms'en: koster sinnsyke 200kr hos frisøren. og han presterte tilogmed å kalle det tilbud da jeg visstnok fikk en sylinderdispenser med 50% mer enn vanlig. blir jeg ranet på høylys dag her eller er den like ***** dyr overalt? Så vidt jeg vet er det vanlig pris ja heh... det koster å være kar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Å bruke flere hundre kroner på en bitteliten flaske hårvoks er ikke å være "kar" Endret 11. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Å bruke flere hundre kroner på en bitteliten falske hårvoks er ikke å være "kar" Jojo. Kan ikke nøye seg med annet enn det beste. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) en lyseblå greier.. trur det er FX elns Den er SKIKKELIG sticky, men også UBESKRIVELIG effektiv! Selve gelen er hvit. anbefaler altså den lysblå greia. den lyseblå greia = Er den jeg og mener! Så da fins den i norge? Konge! Tha Andre de selger den kun på Meny her på voss.. Men så er jo Meny kjent for sitt store utvalg. btw: det er ikke no boks det er tube.. Endret 12. februar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
morfin Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Har lagt merke til at Henning Solberg har reklame for kms på bilen sin, foran forhjulene. Må kanskje prøve den ut da, hvis den er så bra som folket sier. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 /me kjøpte define gel i dag..får se om den er noe tess Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 en lyseblå greier.. trur det er FX elns Den er SKIKKELIG sticky, men også UBESKRIVELIG effektiv! Selve gelen er hvit. anbefaler altså den lysblå greia. den lyseblå greia = Er den jeg og mener! Så da fins den i norge? Konge! Tha Andre de selger den kun på Meny her på voss.. Men så er jo Meny kjent for sitt store utvalg. btw: det er ikke no boks det er tube.. boks den jeg bruker.. sikkert forskjellig fra land til land, for din beskrivlese hørtes veldig mye ut som min.. lyseblå, hvit gel, FX osv.. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det selges boks og tube av "out of bed" her i norge .. jeg har kjøpt begge deler ,sånn at det er klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg