PT Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.jrussellsalons.com/kms_hair_pla...lding_paste.jpg Anbefales for dem som har hår. Hvor får mam kjøpt dette supre produktet? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Anbefales for dem som har hår. kjøpes hvor? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hos de fleste noenlunde trendy frisører, skulle jeg tro. Jeg har kjøpt mine på Kick i Bergen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 DAX rød. Mitt hår har en utrolig evne å få ut alt ved hårvask. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 DAX rød. Mitt hår har en utrolig evne å få ut alt ved hårvask. whitespirit? Autorens? Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har faktisk unnlatt å bruke Dax på lenge nå, og funnet ut at håret mitt har liv. Ja, liv. Dere kjenner det sikker igjen ifra reklamene, men aldri tenkt over det. Nå er det silkemykt, fluffy og har masse glans. Dax er bra. Men et makkverk å få ut. Ødelegger bare hår og hodebunn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det gjelder egentlig alt av voks.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 True... men så er det til gjengjeld det eneste bra som funker for meg.... men men.... har brukt en slags paste i det siste, men den har gitt meg übertørr hodebunn, så jeg er nødt å finne på no bedre..... Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.jrussellsalons.com/kms_hair_pla...lding_paste.jpg Anbefales for dem som har hår. Får man kjøpt på solongene til klipperiet i tromsø. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 sier jeg ikke her!! Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har så lite hår at jeg slipper å tenke på voks. Men kanskje om 40 når jeg er pensjonist og kanskje bruker tupè?? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hos de fleste noenlunde trendy frisører, skulle jeg tro. Jeg har kjøpt mine på Kick i Bergen. Jeg var innom Kick i dag for å teste ut denne. Den virker bra den. Forresten hvis det er noen Bergensere som har planer om å kjøpe denne, selger de den på Kick på Telgrafen-bygget. Man får for tiden en stor flaske for prisen av en liten.... dvs NOK 201,- Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 then KMS paste it is.... får ta en tur til byn imårra da. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) kjøpte kms for etpar dager siden og er ikke så imponert kostet 200kr og Endret 28. januar 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Hva var negativt Insomniac? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Anbefales for dem som har hår. Kunne ikke vært mer enig,anbefales på det sterkeste.Og denne lukter Ekstremt godt Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kan dere ikke skrive litt mer detaljert om desse voksene, som: -effekt -type hår den er best på (langt/kort, tjukt/tynt) -fast eller myk (hvordan tilberede den:P ) osv. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kan dere ikke skrive litt mer detaljert om desse voksene, som: -effekt -type hår den er best på (langt/kort, tjukt/tynt) -fast eller myk (hvordan tilberede den:P ) osv. skal vi begynne med rød dax då: effekt: den har vel relativt god hold, men er mildt sagt et h'ælvete å få ut igjen av hårett. Ødelegger håret og hodebunnen. skinner som f***, og lukter pyyyy Type hår: på boksen står det for kort hår, og virker på opp til 2-3 inches (ca. 5 - 7,5 cm) Konsistens: fast som pokker, kan være lurt å varme opp med hårføner eller lignende før bruk, sånn at du får smurt guggen ut i håret i stedefor at alt fester seg ett sted- anbefales kun til folk jeg ikke liker... Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 KMS hair play, molding paste (som det er bilde av noen poster over). Forsiden: Frim, flexible control, light shine. Baksiden: Hair can be fun to shape, sculpt and mould. Try our Paste once and you will be sold. Adds texture, control and volume too. Use paste to create you dream hair do. På "how to use" guiden, så har jeg slitt bort mesteparten av bokstavene (har jo tross alt brukt denne edel), så der kan jeg ikke skrive noe. Uansett lenger ned så har den en skala fra 0 til 5 på hvor bra de mener holden er, og de påstår 4, jeg er helt enig. Linja under så mener de at den skinner ca 1.5 på samme skala. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg