Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk unnlatt å bruke Dax på lenge nå, og funnet ut at håret mitt har liv. Ja, liv. Dere kjenner det sikker igjen ifra reklamene, men aldri tenkt over det. Nå er det silkemykt, fluffy og har masse glans.

Dax er bra. Men et makkverk å få ut. Ødelegger bare hår og hodebunn.

Lenke til kommentar
Hos de fleste noenlunde trendy frisører, skulle jeg tro. Jeg har kjøpt mine på Kick i Bergen.

Jeg var innom Kick i dag for å teste ut denne. Den virker bra den.

Forresten hvis det er noen Bergensere som har planer om å kjøpe denne, selger de den på Kick på Telgrafen-bygget. Man får for tiden en stor flaske for prisen av en liten.... :thumbs:

dvs NOK 201,-

Lenke til kommentar
kan dere ikke skrive litt mer detaljert om desse voksene, som:

-effekt

-type hår den er best på (langt/kort, tjukt/tynt)

-fast eller myk (hvordan tilberede den:P )

osv.

skal vi begynne med rød dax då:

effekt:

den har vel relativt god hold, men er mildt sagt et h'ælvete å få ut igjen av hårett. Ødelegger håret og hodebunnen. skinner som f***, og lukter pyyyy

Type hår:

på boksen står det for kort hår, og virker på opp til 2-3 inches (ca. 5 - 7,5 cm)

Konsistens:

fast som pokker, kan være lurt å varme opp med hårføner eller lignende før bruk, sånn at du får smurt guggen ut i håret i stedefor at alt fester seg ett sted-

anbefales kun til folk jeg ikke liker... :D

Lenke til kommentar

KMS hair play, molding paste (som det er bilde av noen poster over).

Forsiden: Frim, flexible control, light shine.

Baksiden: Hair can be fun to shape, sculpt and mould. Try our Paste once and you will be sold. Adds texture, control and volume too. Use paste to create you dream hair do.

På "how to use" guiden, så har jeg slitt bort mesteparten av bokstavene (har jo tross alt brukt denne edel), så der kan jeg ikke skrive noe.

Uansett lenger ned så har den en skala fra 0 til 5 på hvor bra de mener holden er, og de påstår 4, jeg er helt enig.

Linja under så mener de at den skinner ca 1.5 på samme skala.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...