Kenny000 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Bruker litt forskjellig. Renati For en tid siden var det bare Renati som gjaldt, den holder håret stivt og vaskes lett ut av håret. Pris ca 140,- for en middels stor boks D:FI Denne forveksles ofte med Define, men er ikke samme greiene. Den er litt dyrere enn Renati, men håret blir litt mykere. Den har grei hold, men jeg har vært bori bedre. Pris ca 180,- for en middels boks Crew Kom over denne sist jeg klippet meg. Frisøren anbefalte meg en voks som var den eneste han brukte. Dette var Crew. Bedre voks har jeg ikke vært borti. Minnner kanskje litt om D:FI sin men den er bedre synes jeg. Litt bedre hold og litt stivere. Hvis frisøren har denne når jeg trenger voks, kjøper jeg den. Sist jeg handlet voks måtte jeg nøye meg en D:FI. Det eneste negative å si om Crew er prisen. Pris ca 280,- Kroner for en middels stor boks. Linker: Fant ikke Renati D:FI Crew voks Denne boksen er blå, den jeg siktet til har grønt lokk... Dax er ikke bra. Slik jeg brukte på ungdomsskolen elle noe. Billig, men den blå får håret til å se fett ut bare, lite hold. Den røde er i så fall bedre. Plukket opp et triks med den røde Dax: Ta en hårføner og blås nedi boksen en stund, da smelter den litt og er lettere å fordele! Endret 22. januar 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 huff, føler meg plutselig litt for engasjert i voks.... ble litt skremt nå... really Kanskje skulle jeg laget en guide á la "LCD-guiden", kanskje kalt den "Styling Hair Guiden" Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ålreit å få sånne tilbakemeldinger thnx Men et spm, du skrev det ble stivt.. vil det si "un-reshapeable"? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Renati må jobbes med for å "reshape". D:FI og Crew går fint ann å shape håret på nytt med. De er mer fugde enn voks, hvis du skkjønner. Konsistensen er mykere. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Cool, skal prøve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) KMS... Nemlig. KMS Paste er helt genial. Har brukt en hel del voks-greier siden jeg klippet håret kort, felles for alle er at hodebunnen ender opp fet og jævlig, og hodeputene blir gule. Stjal en liten dæsj KMS Paste av fruen (som har jobbet som frisør), og bytter aldri. Edit: og, jo.. fish unisexy. Kjøpte en liten boks med paste i England, den var supergod. Luktet nammelig gjorde den også. Endret 22. januar 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 KMS er det beste ja! Lukter bra og! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 KMS er det beste ja! Lukter bra og! Bruker den jeg og. Brukte Fudge før, men den etterlater rester i håret. Er ikke noe særlig. KMS ruler i hvert fall...men den burde jo det til den prisen Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Husker vi hadde en liten periode i niende (var ikke noe som het tiende den gangen). Da brukte vi tannkrem. Det ga for det første relativt godt hold. Pluss at det luktet godt. Og for det andre etterlot det en hvitaktig, pulver glans/feel/effekt, noe som så ganske kult ut. Så, før noen rekker å spørre... Vi gjorde det pga at det var sykt, samt at det fungerte. (... ah, those were the days ....) Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Vi brukte å ha tannkrem i håret til andre på fanskap heller. som når de sov ol. Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Noen som har en voks å anbefale for krøllete hår? noe som gjør håret litt mer omgjengelig. Tenker ikke på noe som ligner på dax, det er jo helt umulig å bruke pga lengden på håret mitt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hadde jeg vært tøff nok hadde jeg brukt sånn de har i reklamen hvor de krasjer han fyren inn i døra for å komme seg inn på diskoteket.. de er bare sååå kule.. frustic styling gel.. noe som heter det? eller var det, tøffis ultra hold merket.. jeg blir så forvirret.. det er så mange merker å velge mellom!! blir gal.. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvr får ma kjøpt DAX den røde boksen? Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 KMS Molding Paste. Er den beste jeg har prøvd (har ikke kjøpt så mange dyre da, bare molding paste, og en fra Fudge). Men ikke kjøp molding paste om du vil ha en voks som ikke lukter noe, modling paste lukter noe sinnsyk kokos. Helt vilt (men jeg driter i lukta for den pasten er helt sykt bra). Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvr får ma kjøpt DAX den røde boksen? Hennes&Mauritz bl.a. -b Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Bare slutt og vask håret... i teorien skal du da klare og forme det akkurat slik du vil når du vil etter ett par uker eller no sånt.. Nei jeg snakker ikke av erfaring eller noe... Jeg gjorde det på en hytte uten dusj.....eller noen for for bad i det hele tatt....funka som bare pokker'n det.... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvr får ma kjøpt DAX den røde boksen? Hennes&Mauritz bl.a. -b ja, h&M 30kr frisørsalonger 80-130kr Kan ikke folk poste hvor disse kjøpes, hvilke store kjeder som fører hvilke osv. så vi kan lage en liten prisguide på voks her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Anbefales for dem som har hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg