Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Bruker litt forskjellig.

Renati

For en tid siden var det bare Renati som gjaldt, den holder håret stivt og vaskes lett ut av håret.

Pris ca 140,- for en middels stor boks

D:FI

Denne forveksles ofte med Define, men er ikke samme greiene. Den er litt dyrere enn Renati, men håret blir litt mykere. Den har grei hold, men jeg har vært bori bedre.

Pris ca 180,- for en middels boks

Crew

Kom over denne sist jeg klippet meg. Frisøren anbefalte meg en voks som var den eneste han brukte. Dette var Crew. Bedre voks har jeg ikke vært borti. Minnner kanskje litt om D:FI sin men den er bedre synes jeg. Litt bedre hold og litt stivere. Hvis frisøren har denne når jeg trenger voks, kjøper jeg den. Sist jeg handlet voks måtte jeg nøye meg en D:FI. Det eneste negative å si om Crew er prisen.

Pris ca 280,- Kroner for en middels stor boks.

Linker:

Fant ikke Renati :no:

D:FI

Crew voks Denne boksen er blå, den jeg siktet til har grønt lokk...

Dax er ikke bra. Slik jeg brukte på ungdomsskolen elle noe. Billig, men den blå får håret til å se fett ut bare, lite hold.

Den røde er i så fall bedre. Plukket opp et triks med den røde Dax: Ta en hårføner og blås nedi boksen en stund, da smelter den litt og er lettere å fordele! :thumbup:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KMS...

Nemlig. KMS Paste er helt genial.

Har brukt en hel del voks-greier siden jeg klippet håret kort, felles for alle er at hodebunnen ender opp fet og jævlig, og hodeputene blir gule. Stjal en liten dæsj KMS Paste av fruen (som har jobbet som frisør), og bytter aldri.

Edit: og, jo.. fish unisexy. Kjøpte en liten boks med paste i England, den var supergod. Luktet nammelig gjorde den også.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Husker vi hadde en liten periode i niende (var ikke noe som het tiende den gangen). Da brukte vi tannkrem. Det ga for det første relativt godt hold. Pluss at det luktet godt. Og for det andre etterlot det en hvitaktig, pulver glans/feel/effekt, noe som så ganske kult ut.

Så, før noen rekker å spørre...

Vi gjorde det pga at det var sykt, samt at det fungerte. :D

(... ah, those were the days ....)

Lenke til kommentar

hadde jeg vært tøff nok hadde jeg brukt sånn de har i reklamen hvor de krasjer han fyren inn i døra for å komme seg inn på diskoteket.. de er bare sååå kule.. :love:

frustic styling gel.. noe som heter det?

eller var det, tøffis ultra hold merket.. jeg blir så forvirret.. det er så mange merker å velge mellom!! blir gal..

Lenke til kommentar

KMS Molding Paste.

Er den beste jeg har prøvd (har ikke kjøpt så mange dyre da, bare molding paste, og en fra Fudge).

Men ikke kjøp molding paste om du vil ha en voks som ikke lukter noe, modling paste lukter noe sinnsyk kokos. Helt vilt (men jeg driter i lukta for den pasten er helt sykt bra). :thumbup:

Lenke til kommentar
Bare slutt og vask håret... i teorien skal du da klare og forme det akkurat slik du vil når du vil etter ett par uker eller no sånt.. :whistle:

Nei jeg snakker ikke av erfaring eller noe...

Jeg gjorde det på en hytte uten dusj.....eller noen for for bad i det hele tatt....funka som bare pokker'n det....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...