Mojo Pin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Grå Renati.. Til dere som liker rød dax så godt.. Hvordan i all verden får dere den ut av håret? Jeg bruker den når jeg skal ut på fest, for det er jo den som gir best hold (sammen med superlim og gelatin). Jeg prøvde først å vaske med vanlig shampoo, men det gikk selvsagt ikke. Deretter forsøkte jeg med Zalo. Men neida, det funket heller ikke. Siste gangen tok jeg først masse matolje i håret som løste opp daxen, og brukte deretter zalo. Da først forsvant dax'en. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Crew - Hair Creme - Gjør håret ditt stivt og litt klissete/hold Crew - Fiber - En lett type voks, du kan style håret hvordan du vil Crew - Hard Wax - Sier seg vel sjøl For de som vil ha håret på de mest "brutale" måter! Alle sammen er hårprodukter som funker fett og du kan for det meste style håret hvordan du vil! Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Crew - Hair Creme - Gjør håret ditt stivt og litt klissete/holdCrew - Fiber - En lett type voks, du kan style håret hvordan du vil Crew - Hard Wax - Sier seg vel sjøl For de som vil ha håret på de mest "brutale" måter! Alle sammen er hårprodukter som funker fett og du kan for det meste style håret hvordan du vil! 7503306[/snapback] Hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 De er faktisk veldig sjeldne men man kan bestille de på www.lookfantastic.com, eller så finnes de i noen frisørsalonger, bare å lete Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Akkurat kjøpt grå Renati, ettersom det var strerkt anbefalt av frisøren min å slutte med Dax. Ikke engang frisøren fikk det ut av håret (Herr Zalo var innvolvert! ) Skal prøves ut i morra! Edit: Leif Endret 15. desember 2006 av Doughman Lenke til kommentar
sforum Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som har testa shampooen for dax å kan si om den funker? Det går jo ikke ut med vanlig.. Siden den er så vanskelig å få ut bruker jeg den sjelden, går vel mest i renati til vanlig. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Eg syns grå renati er toppers! Han er lett å ha i håret, held lenge (nokre av geleane eg har prøvd "datt" ut etter ein time), og gir fin form til håret... Eit minus er jo at han koster 150 spenn, dette er jo ganske dyrt. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som har testa shampooen for dax å kan si om den funker? Det går jo ikke ut med vanlig.. Siden den er så vanskelig å få ut bruker jeg den sjelden, går vel mest i renati til vanlig. 7858616[/snapback] Den har jeg testa! For å være helt erlig, den funker ikke! Så ikke bruk 50 kr på den for ingen ting. Ble utrolig skuffa! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Søskenbarnet mitt sa at den wax-en man får kjøpt på Hennis&Maurits eller der, koster 30 kr, alle utlendingene bruker den, å den fungerer visst bedre enn dax.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Grå Renati.. Til dere som liker rød dax så godt.. Hvordan i all verden får dere den ut av håret? Jeg bruker den når jeg skal ut på fest, for det er jo den som gir best hold (sammen med superlim og gelatin). Jeg prøvde først å vaske med vanlig shampoo, men det gikk selvsagt ikke. Deretter forsøkte jeg med Zalo. Men neida, det funket heller ikke. Siste gangen tok jeg først masse matolje i håret som løste opp daxen, og brukte deretter zalo. Da først forsvant dax'en. 7502271[/snapback] Ehm. Jeg bruker bare head n shoulders. Funker fett det. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Søskenbarnet mitt sa at den wax-en man får kjøpt på Hennis&Maurits eller der, koster 30 kr, alle utlendingene bruker den, å den fungerer visst bedre enn dax.. 7859859[/snapback] Det er jo DAX som koster 30 kr på H&M? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 d:Fi Beste jeg har prøvd, ikke noe negativt med den annet enn prisen. Alt for dyr. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det Jeg bruker er renati og bed head Renati 150kr Bed Head 250 kr beste voksene Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hmm, kunne vert spenende med en avstemming her! Akkurat nå bruker jeg en billig Define hårvoks, men skal kjøpe en mye bedre jeg ikke husker navnet på neste gang jeg er hos frisøren. Koster 300kr for 2 stk. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 xclusive crossways hair gum sticky hair styler. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vel, den beste i de timene man skal ha voks i håret, må bli DAX red. Men samtidig mest irriterende når man skal ha den vekk! Anbefaler grå Renati som mange her. Gir fin form, holder lenge, og lett å vaske bort. I tillegg gir den en finn effekt på håret. Minuset kan vel være at den ikke kan tas i bruk på lengre hår (i alle fall hos meg) - det holder ikke håret bra nok. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Prøvd den hvite renatien? Den skal visstnok være bedre på halvlangt hår Endret 3. februar 2007 av shaaland Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Funker rød Dax bra hvis man har ganske langt hår? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvor får man kjøpt Dax? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Funker rød Dax bra hvis man har ganske langt hår? 7865794[/snapback] Det kommer helt ann på hva du legger i begrepet "funker". Rød Dax gir hold i håret, samme hvor langt det er, så slikt sett funker det! Du må imidlertid gå i en måned før det går ut av håret, så slik sett funker det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg