Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Grå Renati..

Til dere som liker rød dax så godt.. Hvordan i all verden får dere den ut av håret?

Jeg bruker den når jeg skal ut på fest, for det er jo den som gir best hold (sammen med superlim og gelatin). Jeg prøvde først å vaske med vanlig shampoo, men det gikk selvsagt ikke. Deretter forsøkte jeg med Zalo. Men neida, det funket heller ikke. Siste gangen tok jeg først masse matolje i håret som løste opp daxen, og brukte deretter zalo. Da først forsvant dax'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crew - Hair Creme - Gjør håret ditt stivt og litt klissete/hold

Crew - Fiber - En lett type voks, du kan style håret hvordan du vil :)

Crew - Hard Wax - Sier seg vel sjøl ;) For de som vil ha håret på de mest "brutale" måter!

Alle sammen er hårprodukter som funker fett og du kan for det meste style håret hvordan du vil!

Lenke til kommentar
Crew - Hair Creme - Gjør håret ditt stivt og litt klissete/hold

Crew - Fiber - En lett type voks, du kan style håret hvordan du vil :)

Crew - Hard Wax - Sier seg vel sjøl ;) For de som vil ha håret på de mest "brutale" måter!

Alle sammen er hårprodukter som funker fett og du kan for det meste style håret hvordan du vil!

7503306[/snapback]

Hvor får man kjøpt de?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen som har testa shampooen for dax å kan si om den funker? Det går jo ikke ut med vanlig.. Siden den er så vanskelig å få ut bruker jeg den sjelden, går vel mest i renati til vanlig.

7858616[/snapback]

Den har jeg testa!

For å være helt erlig, den funker ikke! Så ikke bruk 50 kr på den for ingen ting. Ble utrolig skuffa!

Lenke til kommentar
Grå Renati..

Til dere som liker rød dax så godt.. Hvordan i all verden får dere den ut av håret?

Jeg bruker den når jeg skal ut på fest, for det er jo den som gir best hold (sammen med superlim og gelatin). Jeg prøvde først å vaske med vanlig shampoo, men det gikk selvsagt ikke. Deretter forsøkte jeg med Zalo. Men neida, det funket heller ikke. Siste gangen tok jeg først masse matolje i håret som løste opp daxen, og brukte deretter zalo. Da først forsvant dax'en.

7502271[/snapback]

Ehm. Jeg bruker bare head n shoulders. Funker fett det.

Lenke til kommentar

Vel, den beste i de timene man skal ha voks i håret, må bli DAX red. Men samtidig mest irriterende når man skal ha den vekk!

Anbefaler grå Renati som mange her. Gir fin form, holder lenge, og lett å vaske bort. I tillegg gir den en finn effekt på håret. Minuset kan vel være at den ikke kan tas i bruk på lengre hår (i alle fall hos meg) - det holder ikke håret bra nok.

Lenke til kommentar
Funker rød Dax bra hvis man har ganske langt hår?

7865794[/snapback]

Det kommer helt ann på hva du legger i begrepet "funker".

Rød Dax gir hold i håret, samme hvor langt det er, så slikt sett funker det!

Du må imidlertid gå i en måned før det går ut av håret, så slik sett funker det ikke ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...