pronoob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Chrome fås på europris, den gir veldig valuta for pengene. Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Renati eller FUDGE! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som vet hva forskjellen på hvit Renati og grå Renati er?Den hvite er soft hold, og den grå er "normal" Jeg bruker Renati, den hvite. Og er veldig fornøyd Jeg liker ikke gel og ikke så veldig paste (men det går). Jeg bruker også den hvite renati. Hvor langt hår har du ca? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg prøvde den orange renatien hos frisøren her om dagen! Den var sykt god til kort hår! Holder veldig godt! Anbefales! Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bruker rød Dax... Er nesten den eneste til en billig penge som er sterk nok for håret mitt... Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bruker rød Dax... Er nesten den eneste til en billig penge som er sterk nok for håret mitt... 7468332[/snapback] Rød dax ødelegger håret ditt totalt. Og så er det umulig å vaske det ut av henda og håret. Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bruker rød Dax... Er nesten den eneste til en billig penge som er sterk nok for håret mitt... 7468332[/snapback] Rød dax ødelegger håret ditt totalt. Og så er det umulig å vaske det ut av henda og håret. 7468350[/snapback] Har ikke ødelagt håret mitt enda hverfall. Har brukt den i flere år Den sitter litt i hendene etterpå ja, men går av til slutt... Får den ut av håret hvis jeg vasker det to ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-08F9AcZ1 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Renati eller MUDwax.. disse to er nesten helt like. Det er det beste jeg har prøvd! Veldig god hold men allikevel ikke vanskelig å vaske ut.. får ikke fettet hår. Litt dyr da, men det er verdt pengene! Lenke til kommentar
daim Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Renati etter min mening! [+] Den kan vaskes lett ut av håret! Den kan vaskes lett av hendene etter du har hadd den i håret! Håret ser ikke fett ut. Den er enkel og bruke (forme håret) God hold i den. [-] Den er dyr! Den selges bare hos frisyrer? (litt usikker på den) Håret kan dette ned i mye regn. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Grå renati brukes mye her i huset. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 En grå define boks. Veldig bra (husker ikke hva den heter, men orker ikke stikke på baddet ) Lenke til kommentar
sforum Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Bruker rød Dax... Er nesten den eneste til en billig penge som er sterk nok for håret mitt... 7468332[/snapback] Rød dax ødelegger håret ditt totalt. Og så er det umulig å vaske det ut av henda og håret. 7468350[/snapback] Er det den der røde boksen som de selger billig på h&m? Orker ikke gå å sjekke på badet:P Har ihvertfall en slik billigting. Den er umulig å få ut av hendene og håret. Selv pleier jeg å bruke den sorte Renati Men bruker litt av den DAX tingen også av og til. Men må jo ha så god tid når man skal ta det i for å få det av hendene etterpå.. For å ikke snakke om all den tiden man må bruke for å vaske håret for å få det ut! Endret 12. desember 2006 av shaaland Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Bruker rød Dax... Er nesten den eneste til en billig penge som er sterk nok for håret mitt... 7468332[/snapback] Rød dax ødelegger håret ditt totalt. Og så er det umulig å vaske det ut av henda og håret. 7468350[/snapback] Er det den der røde boksen som de selger billig på h&m? Orker ikke gå å sjekke på badet:P Har ihvertfall en slik billigting. Den er umulig å få ut av hendene og håret. Selv pleier jeg å bruke den sorte Renati 7486822[/snapback] Ja det er den Den er vanskelig å få ut av hendene og håret ja, men den holder også kjempe bra... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bruker Define for øyeblikket.. Men den gjør håret mitt ganske fett pga, jeg må ta en god slump for å få i hele håret (har ganske langt hår) Og den Røde Dax'en.. huff.. makan til dritt! Brukte den før når jeg hadde kort hår (brukte å smelte den med hårføner for å gjøre ting lettere) Endte opp med at jeg måtte barbere bort alt håret etter å ha slitt med 5 forskjellige shampoer og zalo.. Ikke engang de på frisørsalongen fikk det ut Men den er grei hvis man har fryktelig kort hår (bare noen cm) Noen tips om en voks som funker bra til halvlangt hår? Har ca 13-15cm langt Er ute etter en slags "wet look", liker ikke å se tørr ut på håret... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bruker rød Dax... Er nesten den eneste til en billig penge som er sterk nok for håret mitt... 7468332[/snapback] Rød dax ødelegger håret ditt totalt. Og så er det umulig å vaske det ut av henda og håret. 7468350[/snapback] Har ikke ødelagt håret mitt enda hverfall. Har brukt den i flere år Den sitter litt i hendene etterpå ja, men går av til slutt... Får den ut av håret hvis jeg vasker det to ganger 7468411[/snapback] Feil . Det ligger fortsatt masse igjen. Eneste måten å få det ut er ved å bruke Zalo, og det er definitivt ikke bra for håret Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bruker iD Mud Wax (hard). Funker like bra som Renati, og samme pris. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 pfft. renati her og renati der. vil dere virkelig bruke noe Morten Gamst Pedersen reklamerer for? Finn og gunnar hårsement er fortsatt å foretrekke 7434064[/snapback] Bare navn på denne er nok i seg selv. Jeg må prøve den! Hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bruker rød Dax... Er nesten den eneste til en billig penge som er sterk nok for håret mitt... 7468332[/snapback] Rød dax ødelegger håret ditt totalt. Og så er det umulig å vaske det ut av henda og håret. 7468350[/snapback] Har ikke ødelagt håret mitt enda hverfall. Har brukt den i flere år Den sitter litt i hendene etterpå ja, men går av til slutt... Får den ut av håret hvis jeg vasker det to ganger 7468411[/snapback] Feil . Det ligger fortsatt masse igjen. Eneste måten å få det ut er ved å bruke Zalo, og det er definitivt ikke bra for håret 7496978[/snapback] Jeg får det hvertfall ut Men så har jeg ganske stritt/glatt hår da, så den får ikke så godt tak i håret mitt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Prøvde H&M sin Wax/gel ting. Lyse blå liten men rund boks. Veldig god lukt, og vaskes lett ut.. Og det er lett å fikse sånn 6-7cm langt hår med denne.. Veldig fornøyd. Og den kostet bare 39 90,- Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sirup... funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg