-kga- Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Renati, trur jeg den heter. Ble anbefalt den på en frisør salong. Nå bruker jeg knapt noe da, begyner å bli lit for langt. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 FUDGE, eller ikkeno Ekke det godis a? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Tror ikke renati gjør håret stivt. Hvis du skal ha ut voks fra håret, så må du kjøpe en spesiell shampo hos frisøren som skal fungere spesielt til dette. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 å herregud.. finnes det faktisk fortsatt mennesker i dette universet som bruker VOKS ? Det er ekkelt, vanskelig å få det bort, og er særdeles ekkelt å ta på.(tenker på kjæresten f.eks) Gelè ! BEST! Det gir en wet look, stivner(uten å miste wet-look'n) og er ******* lett å få bort. Det lukter desuten mye bedre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vel, jeg bruker voks og/eller gelè en gang hvert jubelår, eller noe sånnt Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg slutter vel snart og bruke det jeg også, håret må bare bli et par cm lenger. Lenke til kommentar
kag Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 FUDGE, eller ikkeno Amen to THAT, brother! ... ooh... oh.. ooh... oh.. ooooh .... oh'yeah! Can I hear an Amen!?! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Noe voks gjør bare sånn at høret ser helt fettete ut Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 å herregud.. finnes det faktisk fortsatt mennesker i dette universet som bruker VOKS ? Det er ekkelt, vanskelig å få det bort, og er særdeles ekkelt å ta på.(tenker på kjæresten f.eks) Gelè ! BEST! Det gir en wet look, stivner(uten å miste wet-look'n) og er ******* lett å få bort. Det lukter desuten mye bedre. liker ikke at det stivner jeg, define holder seg myk og gir håret mitt wet look. helt forjævlig med steinhardt hår da. btw du får mange vokser som lukter godt Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bruker ikke mye voks, men når jeg må, på grunn av alle krøllene mine så bruker jeg Renati, den er enkel å få ut av håret. Brukte Dax Rød før trengte ikke å ha oppi noe mer voks resten av uken, var umulig å få ut. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 tror ikke Vaselin har en über-lett-mad-h4xx0r hold effekt... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 tror ikke Vaselin har en über-lett-mad-h4xx0r hold effekt... irony, my friend Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bruker for tiden DAX Wave&Groom, den røde boksen, fordi jeg begynner å få litt lengde nå, og jeg har håret opp. Har den blå også, men den begynner å bli litt slapp. Ellers liker jeg: *Sweet Georgia Brown. Lukter godt, men blir litt slapp, og renner veldig ned i hodebunnen. *Loreal styling paste og Loreal Remix. Flotte paster, liker dem godt når jeg har kort hår. *Define. Fin den, men også litt slapp. *Fructis Paste. Helt kurant, brukte den mye før, men ble litt lei av lukta. Svært udrøy. Gele brukte jeg mye før, men jeg liker det egentlig ikke. Håra samler seg til pigger, og man kan se ned i hodebunnen, og det blir hardt og ekkelt, pluss at det ikke funker å forme om håret når jentene piller Med voks ekke dette noe prob. Den rød daxen funker bra, fordi jeg trenger svært lite for at håret skal holde seg der jeg vil, så det ser ikke så kunstig ut. Dessuten liker jeg ikke wet-look no' særlig. bfisk Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Hvor selges Renati og Define a? Frisører only? edit: Hvor selges DAX nå? lenge siden jeg har kjøpt.. Endret 22. januar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvilken voks egner seg egentlig for langt hår? Har fått litt lengde på håret nå, og bruker grønn Dax, er best å ta i voksen når håret er nydusjet og fuktig, lugger som et hælvete hvis det er helt tørt. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Dette hoeres vel litt rart ut men jeg bruker bare vann , ikke noe kliss og selvsagt er det bra naar det luft toerker Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Define paste! Voks gjør bare at håret mitt ser og blir über-fett, i tillegg trengs det ca to shampoflasker for å få det ut igjen. Gele har en tendens til å gjøre håret grisestivt, du kjenner det knaser når du tar på det. Lenke til kommentar
kenny Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 DAX W&G rød, ispedd Wella, Define eller andre rester jeg har liggende fra forrige jul. Men DAX er grunnmuren, sveisen sitter som støpt, bokstavlig talt. Vurderer egentlig å gi opp hele greia, er bare stress å se bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg