Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å herregud.. finnes det faktisk fortsatt mennesker i dette universet som bruker VOKS ? Det er ekkelt, vanskelig å få det bort, og er særdeles ekkelt å ta på.(tenker på kjæresten f.eks) Gelè ! BEST! Det gir en wet look, stivner(uten å miste wet-look'n) og er ******* lett å få bort. Det lukter desuten mye bedre.

Lenke til kommentar
å herregud.. finnes det faktisk fortsatt mennesker i dette universet som bruker VOKS ? Det er ekkelt, vanskelig å få det bort, og er særdeles ekkelt å ta på.(tenker på kjæresten f.eks) Gelè ! BEST! Det gir en wet look, stivner(uten å miste wet-look'n) og er ******* lett å få bort. Det lukter desuten mye bedre.

liker ikke at det stivner jeg, define holder seg myk og gir håret mitt wet look.

helt forjævlig med steinhardt hår da. btw du får mange vokser som lukter godt

Lenke til kommentar

Bruker for tiden DAX Wave&Groom, den røde boksen, fordi jeg begynner å få litt lengde nå, og jeg har håret opp. Har den blå også, men den begynner å bli litt slapp. Ellers liker jeg:

*Sweet Georgia Brown. Lukter godt, men blir litt slapp, og renner veldig ned i hodebunnen.

*Loreal styling paste og Loreal Remix. Flotte paster, liker dem godt når jeg har kort hår.

*Define. Fin den, men også litt slapp.

*Fructis Paste. Helt kurant, brukte den mye før, men ble litt lei av lukta. Svært udrøy.

Gele brukte jeg mye før, men jeg liker det egentlig ikke. Håra samler seg til pigger, og man kan se ned i hodebunnen, og det blir hardt og ekkelt, pluss at det ikke funker å forme om håret når jentene piller ;) Med voks ekke dette noe prob. Den rød daxen funker bra, fordi jeg trenger svært lite for at håret skal holde seg der jeg vil, så det ser ikke så kunstig ut. Dessuten liker jeg ikke wet-look no' særlig.

bfisk

Lenke til kommentar

Define paste! :thumbup:

Voks gjør bare at håret mitt ser og blir über-fett, i tillegg trengs det ca to shampoflasker for å få det ut igjen.

Gele har en tendens til å gjøre håret grisestivt, du kjenner det knaser når du tar på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...