Andyax Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Renati etter at du har vasket håret =) Beste tips jeg har. hehe Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gjør Renati at man ser sånn ut på håret?! Best å holde seg unna den da... Lenke til kommentar
mikkard Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som vet hva forskjellen på hvit Renati og grå Renati er? Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 American Crew Forming Cream - ingen over, ingen ved siden. Litt dyr men det er verdt prisen imo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fasit: Sexy Hair er den beste, med renati på en god andreplass. I hvert fall hvis man har relativt kort hår. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Skal sannsynligvis kjøpe Renati i morra. Er den oransje "sterkest" dvs at den holder håret ditt slik du vil ha det best ?? haha dårlig formulert men Edit: Hvor mye koster den btw? Endret 5. desember 2006 av madgringo Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 pfft. renati her og renati der. vil dere virkelig bruke noe Morten Gamst Pedersen reklamerer for? Finn og gunnar hårsement er fortsatt å foretrekke Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 bruker ID Hair MUD WAX og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har brukt ID-hair til nå (ganske lik den mørke Renati`n) Men nå fikk jeg teste noe nytt hos frisøren fra Scwarchzkopf (eller noe sånt, lol) for menn som visstnok skulle være bra, og som lukta digg. Fulgte med shampoo også :S Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som har prøvd den nye renatien? Så den sist jeg var hos frisøren, en oransj boks eller noe Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Renati er veldig bra! men med mitt hår må jeg bruke DAX rød... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Interessant tråd Lese ... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg er best! Edit: Åh, dere snakka om hårvoks? Da er Brylkrem best. Endret 7. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Som sagt så har jeg prøvd mange vokser, renati , dax, define, mange merker, men nå, en voks til hele 20kr boksen , like stor som renati, lukter godt, er hvit, grå, lett å ta på, bra hold til halvlangt hår. Chrome heter den. Genial voks. Fant den i jule kalenderen min .. Mamma Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fint om dere nevner hvor de kan kjøpes også Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Klarte endelig å få ut mesteparten av dax'en i går. Det eneste som skulle til var å skylle håret i zalo 2 ganger+litt shampo. Skal ALDRI kjøpe dax igjen <3 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg bruker Redken solid water Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Som sagt så har jeg prøvd mange vokser, renati , dax, define, mange merker, men nå, en voks til hele 20kr boksen , like stor som renati, lukter godt, er hvit, grå, lett å ta på, bra hold til halvlangt hår. Chrome heter den. Genial voks. Fant den i jule kalenderen min .. Mamma 7444697[/snapback] Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg bruker Renati, den hvite. Og er veldig fornøyd Jeg liker ikke gel og ikke så veldig paste (men det går). Pasten er en sånn mellomting av voks og gel og gjør at håret stivnet litt, men du kan fortsatt forme det på nytt! Endret 10. desember 2006 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg