Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beste voks man kan kjøpe i butikk er?

vil ha en skikkelig tørr (IKKE fet) voks ...

Sist e kjøpte voks var hos frisøren, en som het "short sexy hair" og kosta langt over 200 kr..

Beste hårproduktet ever.. Men er ALT for dyrt for meg. Vil ha en billig bunnpris erstatning..

For meg er det altså: TØRR voks, eller hårGELE! ellers virker håret bare fett..

5272942[/snapback]

Renati, ID Mud.

Altså, du har kort hår du da eller ?

jeg har halv langt hår, litt krøller bak og på sidene, og Renati / ID funker flate meg ingenting på meg. Går 10min ( Ja, jeg tar mye, kanskje for mye ) så tørker håret, og voksen er vekk. Eller om jeg tar det i da det er tørt, da kan jeg jo ikke ta på håret uten og måtte amputere armen for å faktisk prøve og få vekk hånda igjen.

Nei, neste gang, til mandag, nei Onsdag, for skal til fu*kings tannlegen på Mandag, så skal jeg klippe meg litt kortere, så skal jeg kjøre dobbel dose RØD WAXI DAXI ! Muhaha ;)

Lenke til kommentar

Renati, ID Mud.

Altså, du har kort hår du da eller ?

jeg har halv langt hår, litt krøller bak og på sidene, og Renati / ID funker flate meg ingenting på meg. Går 10min ( Ja, jeg tar mye, kanskje for mye ) så tørker håret, og voksen er vekk. Eller om jeg tar det i da det er tørt, da kan jeg jo ikke ta på håret uten og måtte amputere armen for å faktisk prøve og få vekk hånda igjen.

Nei, neste gang, til mandag, nei Onsdag, for skal til fu*kings tannlegen på Mandag, så skal jeg klippe meg litt kortere, så skal jeg kjøre dobbel dose RØD WAXI DAXI ! Muhaha ;)

7359866[/snapback]

Snakker vi Dax wave and groom eller? :love:

Lenke til kommentar
Rød dax er umulig å få ut da.

Noen tips til å få den av hendene for det første, deretter håret når man legger seg/dusjer etc?

7364904[/snapback]

Zalo og en varm dusj får bort Dax. For å få det av henda, må man ha glovarmt vann fra springen, skylle hendene i det i noen sekunder for så å tørke seg med et håndkle med en gang.

Lenke til kommentar
Rød dax er umulig å få ut da.

Noen tips til å få den av hendene for det første, deretter håret når man legger seg/dusjer etc?

7364904[/snapback]

Zalo og en varm dusj får bort Dax. For å få det av henda, må man ha glovarmt vann fra springen, skylle hendene i det i noen sekunder for så å tørke seg med et håndkle med en gang.

7365062[/snapback]

okay. Takk..

Men min erfaring er at det er ikke nokk med 1 dusj før det er ute, en må skylle håret opptil flere ganger med shampoo og balsam. Dårlig altså.

Men men.

For øyeblikket har jeg Dax Blå :thumbup: Den er som krem, lett å fjerne fra henda og forsvinner fra håret etter en stund

Lenke til kommentar
la vær å dusje på et par dager, så har du heavy frisyre som er litt fettete :)

7369480[/snapback]

og veldig hygenisk. :p

7369763[/snapback]

vi ikke si at det er så uhygenisk :thumbup:

7369785[/snapback]

nei men det vil føles veldig ekkelt. :)

7370073[/snapback]

Enig. Klarer ikke gå en dag uten å dusje jeg..

Er det bare meg eller? :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...