DNA Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) FredricC har ikke noe imot sossebånd, er det jeg kaller det. Syns det er tøft bare synd jeg ikke passer med det. Endret 7. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 noen som vet om noe som kan få mellomlangt, ganske tykt hår til og stå mer eller mindre rett opp? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vet ikke helt om mellomlangt tykt hår er så bra til å stå rett opp? Hva med å klippe seg litt å se få det til å stå opp Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Klarer meg ikke uten dax'n min..... og den er selvfølgelig rød! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 FredricC har ikke noe imot sossebånd, er det jeg kaller det. Syns det er tøft bare synd jeg ikke passer med det. 6821969[/snapback] Okey Men sikker på at det ikke kler deg? Kan hende håret ditt bare sitter feil i forhold til båndet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vet ikke helt om mellomlangt tykt hår er så bra til å stå rett opp? Hva med å klippe seg litt å se få det til å stå opp 6822003[/snapback] Derfor jeg tok en etter posten... Tipper det ikke er så mye som kan det nei. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg bruker ID mud wax Den funker genialt! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Bruker D:fi d:struct. Funker perfekt til det den skal; holde håret på plass. Dessuten lukter den deilig-deilig. Men dumt at håret likevel blir krøllete om jeg får fukt i det, så kan ikke bruke det når det er fuktig ute. Men har egentlig litt for langt hår til å ha voks i nå. Lugg til haka og resten til halsen. Endret 8. september 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 FredricC har ikke noe imot sossebånd, er det jeg kaller det. Syns det er tøft bare synd jeg ikke passer med det. 6821969[/snapback] Okey Men sikker på at det ikke kler deg? Kan hende håret ditt bare sitter feil i forhold til båndet 6822033[/snapback] Er helt sikker Har prøvd det med sideskill, sleik, bakoversleik, pannelugg, midtskill for og si det sån alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bruker "Sportin Waves" jeg. Funker utmerket for meg. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I morgen skal jeg handle mer voks, blir vel Renati i grå boks med sort lokk som er den gamle, trygge og gode, men skal spørre frisøren om han anbefaler noe annet. Alltid åpent for noe nytt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Renati<3 Den hardeste typen<3 Ingenting er bedre! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Renati er ikke bra i regnet.. Det blir sånne hvite droper som renner nedover, og får du det i øynene svir det som f! Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Brylkrem er best Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Renati er ikke bra i regnet.. Det blir sånne hvite droper som renner nedover, og får du det i øynene svir det som f! 6828700[/snapback] Det er da man tar i bruk den meget fasinerende oppfinnelsen paraply! Neida.. Renati er saker det, hvis man ikke skal stå uti regnet en hel dag Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 "crew".. skikkelig bra voks... selv om det koster litt for mye for en så liten boks med gosaker. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 BJÔRN AXÉN style matt wax Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Beste voksen/gelen er jo Fudge hair shaper!! Litt dyr kanskje, men den funker Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 noen som vet om noe som kan få mellomlangt, ganske tykt hår til og stå mer eller mindre rett opp? 6821980[/snapback] Gelatin er svaret du ønsker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 noen som vet om noe som kan få mellomlangt, ganske tykt hår til og stå mer eller mindre rett opp? 6821980[/snapback] Gelatin er svaret du ønsker. 6989991[/snapback] Hehe, innlegget mitt var vel egentlig bare ment som en liten vits.... siden det ikke er mye som kan få mellomlangt, ganske tykt hår til og stå mer eller mindre rett opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg