Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker D:fi d:struct. Funker perfekt til det den skal; holde håret på plass. Dessuten lukter den deilig-deilig. :wee:

Men dumt at håret likevel blir krøllete om jeg får fukt i det, så kan ikke bruke det når det er fuktig ute.

Men har egentlig litt for langt hår til å ha voks i nå. Lugg til haka og resten til halsen. :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
FredricC har ikke noe imot sossebånd, er det jeg kaller det. Syns det er tøft bare synd jeg ikke passer med det.

6821969[/snapback]

Okey :)

Men sikker på at det ikke kler deg? Kan hende håret ditt bare sitter feil i forhold til båndet :)

6822033[/snapback]

Er helt sikker :p Har prøvd det med sideskill, sleik, bakoversleik, pannelugg, midtskill for og si det sån alt.

Lenke til kommentar
Renati er ikke bra i regnet.. Det blir sånne hvite droper som renner nedover, og får du det i øynene svir det som f!

6828700[/snapback]

Det er da man tar i bruk den meget fasinerende oppfinnelsen paraply! :D

Neida.. Renati er saker det, hvis man ikke skal stå uti regnet en hel dag

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
noen som vet om noe som kan få mellomlangt, ganske tykt hår til og stå mer eller mindre rett opp? :p

6821980[/snapback]

Gelatin er svaret du ønsker.

6989991[/snapback]

Hehe, innlegget mitt var vel egentlig bare ment som en liten vits.... siden det ikke er mye som kan få mellomlangt, ganske tykt hår til og stå mer eller mindre rett opp :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...