flodhest Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Den fra H&M til 30 spenn, Sportin' Waves heter den. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Renati - ingen over ingen ved siden. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg hadde igjen ca 160kr etter å ha spist mat osv. så jeg bestemte meg for å kjøpe en dyr voks, trossalt så har jeg hatt konfirmasjon forleden, så noen dyre ting kan jeg spandere på meg selv. Kjøpte en ID mud wax, den med grått lokk. Den var veldig god. Varer lenge i håret, god hold. Hadde egentlig tenkt på Renati, men de hadde den ikke. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Renati - ingen over ingen ved siden. 6126973[/snapback] Jo, Crew. Lenke til kommentar
baso Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvilken voks må en bruke for å få sånn hår som på bildet? http://www.hififun.com/photo_gallery/album...vek_oberoi4.jpg Noen tips? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvilken voks må en bruke for å få sånn hår som på bildet? http://www.hififun.com/photo_gallery/album...vek_oberoi4.jpg Noen tips? 6167366[/snapback] *Ler litt for meg selv* Du trenger 1stk vanlig hårvoks 1stk gele 1stk skum 1stk speil 1 time 2 makeup artister Lykke til Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nam, fikk nettop en hvit Renati. Kjempebra Men hva er hakket over Renati? D:FI? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bruker hvit Renati nå. Veldig førnøyd, som alle andre. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvilken voks må en bruke for å få sånn hår som på bildet? http://www.hififun.com/photo_gallery/album...vek_oberoi4.jpg Noen tips? 6167366[/snapback] kan få noe som ligner ved å: -først, løp til frisøren og kjøp ett stk renati. (hvis du har hår med egen vilje bør du kanskje bruke rød dax i tilleg) -først dusj ut alle gamle voks/gelerester som måtte være der. -så tørker du håret halvveis, tar i en god finger med renati og fordeler den i håret. da får du den wet looken der -så til slutt er det bare opp til fingerferdigheten din om du klarer å få det like fint (kan gjerne ta i litt dax for å gjøre det lettere å forme og få bedre hold. er ikke garantert du får like nice hår som han, men er fullt mulig Lenke til kommentar
baso Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 takk for svar, så det er Renati som er best? Hva er prisen på Renati og selges det bare på frisører eller dagligvarer også`? Hvor kan jeg få det billig? Og hvordan får dere brukt røde DAX WAX? Den har jeg men den er veldig hard? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 takk for svar, så det er Renati som er best? Hva er prisen på Renati og selges det bare på frisører eller dagligvarer også`? Hvor kan jeg få det billig? Og hvordan får dere brukt røde DAX WAX? Den har jeg men den er veldig hard? 6180667[/snapback] Renati selges kun hos frisører, men er veldig kurrant, så alle har den. Ligger på 150-160 hos frisører. Og man bruker ikke rød Dax den er for hard mot håret. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Grå Renati med svart lokk.. Ingen over, ingen ved siden ^^ Jeg snakka med frisøren min.. Hun sa at vokser som Define og DAX ødelegger håret, fordi det så godt som ALDRI går bort i vask! Endret 26. mai 2006 av Leaf Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Renati - ingen over ingen ved siden.QFT. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Den gråe renatien med svart lokk. Holder leeenge, god og fin. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Redken har mange gel og voks du kan velge mellom Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har nesten sluttet med voks etter at jeg begynte å bruke hårbånd. Det anbefales, bruker bare litt for å få håret til å sitte, men det er minimalt. Anbefales Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Jeg har nesten sluttet med voks etter at jeg begynte å bruke hårbånd. Det anbefales, bruker bare litt for å få håret til å sitte, men det er minimalt. Anbefales 6821386[/snapback] Alle passer ikke med sossebånd da (som f.eks meg). Endret 7. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sossebånd, faktisk Driter i hva det kalles, jeg liker det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg