Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tittet innom frisørsalongen på jakt etter ny voks og etterspurte "en voks som har godt hold men som ikke er for fet" Den søte damen plukket ut en crude clay modeler av dette merket her. Er VELDIG fornøyd med produktet (kan vel strengt tatt ikke kalles voks, clay er et passende ord da det minner om leire i konsistensen :p)

Eneste problemet er prisen, 480,- :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for prisen, så hadde jeg fortsatt med ID eller Renati. Gode vokser begge to, men altfor dyre blitt. Det går fort en boks på 2-3 uker. Og til den prisen blir det fort 3-4000 kr i året. *sukk*

6122164[/snapback]

Hvis du bruker en boks på 2-3 uker tror jeg du bruker altfor mye voks..

Lenke til kommentar

Bruker vanligvis ikke voks, men skal kanskje kjøpe meg i morgen. Forslag til en god voks som varer lenge og har god hold i håret? Helst ikke fet, god lukt er et pluss men er ikke det viktigste. Burde koste rundt 100kr. Renati hørtes god ut, men er litt for dyr.

Lenke til kommentar

Renati/mud ID( oppfølgeren, nesten helt like) passer perfekt for deg.

Eg ville defentli spandert den ekstra femtilappen å fått en god voks som eg var fornøgd med, istede for en litt billigere som enten er umulig å få ut av håret eller bare renner deg ned i øynene.

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for prisen, så hadde jeg fortsatt med ID eller Renati. Gode vokser begge to, men altfor dyre blitt. Det går fort en boks på 2-3 uker. Og til den prisen blir det fort 3-4000 kr i året. *sukk*

6122164[/snapback]

Hvis du bruker en boks på 2-3 uker tror jeg du bruker altfor mye voks..

6122200[/snapback]

Jeg har veldig stort hode..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...