FpsStu Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg bruker Alle-elsker-mary-voks... Og Fructis Styling sak... Lenke til kommentar
veos Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Renati in my heart 5994206[/snapback] Støttes! Fungerer kjempebra! Lenke til kommentar
clario Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kan ikke bare en Mod. slenge opp en poll da ? Er litt enklere å holde oversikten da.. Topic: Har ikke prøvd så mange, men akkurat nå bruker jeg RENATI, og er rimelig fornøyd. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) DAX Sliter utrolig mye på håret og etter hva jeg vet har ingen frisører anbefalt den, mens mange fraråder folk til å bruke den (Hvertfall 2 av mine tidligere frisører). Nå bruker jeg RENATI Den jeg bruker. Den er ganske dyr, men også veldig bra. Jeg bruker den grå med svart skrift og svart lokk. Lukter eple. Man kjenner voksen i håret, men den er ikke spesielt synlig. Ikke stivt. SHOCKWAVE Dritt. Stivt hår, ikke særlig langvarig, lukter billig er billig. Endret 3. mai 2006 av lathorv Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Renati er konge! :!: 6036497[/snapback] Enig. Den er super. Renati koster jo 150kr Et alternativ er jo den røde DAX, koster rundt 40kr, men det er ingen som slår Renati. Har prøvd alt annet av billigsaker, Shockwave, Loreal Out of bed, Loreal Remix, Fructis.. Ingen av dem holder. Men prisen sier vel alt... Endret 3. mai 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Renati er ikke så veldig dyr. Den varer lenge og koster bare 150 kr. Hvis du skal ha en ordentlig voks må man jo betale minst 150 kr. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg fant "Ice Hair Spiker Wicked Grip" i roteskapet mitt i dag. Gud, som jeg elsker den. Et mer effektivt middel skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fudge - den oransje boksen som har likhetstrekk med en håndgranat. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Renati, ID og Finn & Gunnars Hårpleie Fiber Gum Endret 3. mai 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Maria Nila er heldigvis nevnt ser jeg. Har brukt den de siste par årene. Før dette har jeg brukt KMS-Hairplay, en tørrvoks fra Wella og den oransje Fudgetingen som allerede er nevnt. Sikkert flere også som jeg ikke kommer på i forbifarten. Ingen av disse når etter min mening opp til Maria Nila, så jeg kommer nok ikke til å bytte ut den på lenge nei. Ser for meg at dersom jeg en gang skulle finne meg en kone, så måtte hun hete Maria Nila, eller i hvert fall Nila. Eventuelt Nila Isabella. Det kan jo ikke slå feil! Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Renati, ID og Finn & Gunnars Hårpleie Fiber Gum 6037550[/snapback] ID, hvor mye koster den og hvor kjøper du den? Er den bra? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Renati er konge! :!: 6036497[/snapback] Enig. Den er super. Renati koster jo 150kr Et alternativ er jo den røde DAX, koster rundt 40kr, men det er ingen som slår Renati. Har prøvd alt annet av billigsaker, Shockwave, Loreal Out of bed, Loreal Remix, Fructis.. Ingen av dem holder. Men prisen sier vel alt... 6036726[/snapback] Koster Renati( ) 150,-? Faen. Jeg har aldri kjøpt en boks, har bare brukt det jeg fant i skapet. Har sikkert brukt 3 bokser. :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har funnet en ny killer-combo: Step 1: Ta litt Define Flexible paste i håret, fordeles jevnt. Step 2: Ta så H&M Gel Wax i håret der det mangler struktur Resultatet er veldig bra Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) American Crew Classic Eg var totalavhengig av Renati før eg oppdaga denne. Herregud, den er god. Endret 9. mai 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Rentati Ingen over , ingen ved siden... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Bruker wella high hair elns, varer i noen få timer... bare no dritt! Brukte Rentati før, og skal begynne å bruke det igjen etter jeg har klippet meg Endret 9. mai 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 American Crew Classic Eg var totalavhengig av Renati før eg oppdaga denne. Herregud, den er god. 6067862[/snapback] Ja, men den er ikke akkurat billig.. Bruker Fudge Hair Shaper for tida. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 brukte rød DAX helt til frisøren min sa at jeg kunne miste håret av å bruke den... Nå bruker jeg Fudge Fat hed, og er ganske fornøyd med den Lenke til kommentar
Knast Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 brukte rød DAX helt til frisøren min sa at jeg kunne miste håret av å bruke den... Nå bruker jeg Fudge Fat hed, og er ganske fornøyd med den 6070135[/snapback] hehe.. så ille er den ikke.. men den skader håret en del ja.. det er sant.. husk at frisørene vil selge sine ("dyre") hårmidler og sikkert legger på litt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg