Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAX

Sliter utrolig mye på håret og etter hva jeg vet har ingen frisører anbefalt den, mens mange fraråder folk til å bruke den (Hvertfall 2 av mine tidligere frisører). Nå bruker jeg

RENATI

Den jeg bruker. Den er ganske dyr, men også veldig bra. Jeg bruker den grå med svart skrift og svart lokk. Lukter eple. Man kjenner voksen i håret, men den er ikke spesielt synlig. Ikke stivt.

SHOCKWAVE

Dritt. Stivt hår, ikke særlig langvarig, lukter billig er billig.

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
Renati er konge! :!:

6036497[/snapback]

Enig. Den er super. Renati koster jo 150kr :( Et alternativ er jo den røde DAX, koster rundt 40kr, men det er ingen som slår Renati.

Har prøvd alt annet av billigsaker, Shockwave, Loreal Out of bed, Loreal Remix, Fructis.. Ingen av dem holder. Men prisen sier vel alt...

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Maria Nila er heldigvis nevnt ser jeg. Har brukt den de siste par årene. Før dette har jeg brukt KMS-Hairplay, en tørrvoks fra Wella og den oransje Fudgetingen som allerede er nevnt. Sikkert flere også som jeg ikke kommer på i forbifarten.

Ingen av disse når etter min mening opp til Maria Nila, så jeg kommer nok ikke til å bytte ut den på lenge nei.

Ser for meg at dersom jeg en gang skulle finne meg en kone, så måtte hun hete Maria Nila, eller i hvert fall Nila. Eventuelt Nila Isabella. Det kan jo ikke slå feil!

Lenke til kommentar
Renati er konge! :!:

6036497[/snapback]

Enig. Den er super. Renati koster jo 150kr :( Et alternativ er jo den røde DAX, koster rundt 40kr, men det er ingen som slår Renati.

Har prøvd alt annet av billigsaker, Shockwave, Loreal Out of bed, Loreal Remix, Fructis.. Ingen av dem holder. Men prisen sier vel alt...

6036726[/snapback]

Koster Renati( :love: ) 150,-? Faen. Jeg har aldri kjøpt en boks, har bare brukt det jeg fant i skapet. Har sikkert brukt 3 bokser. :!:

Lenke til kommentar
brukte rød DAX helt til frisøren min sa at jeg kunne miste håret av å bruke den... Nå bruker jeg Fudge Fat hed, og er ganske fornøyd med den :)

6070135[/snapback]

hehe.. ille er den ikke.. men den skader håret en del ja.. det er sant..

husk at frisørene vil selge sine ("dyre") hårmidler og sikkert legger på litt nå:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...