Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Syntes den "Gelwax" fra Hennes og mauritz er god jeg. Har brukt den lenge nå Den vaskes lett ut, men blir lett oppløst omdet regnet Billig er den og Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg bruker Soft Wax fra H&M, liker den;) Billg og god.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Nå bruker jeg en fra Shock Wave, slik tube. Håret mitt har alltid pleid å gjøre hva det vil, men etter at jeg klypte meg nå (hadde langt hår) og jeg bruker den gele'n, så blir håret mitt akkurat slik som jeg vil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Voks fra H&M kallast silikongrøt på fint.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg bruker Soft Wax fra H&M, liker den;) Billg og god.. 5987529[/snapback] Den er superbra, som nevnt flere ganger tidligere! Og Henrik; ta deg en bolle! Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Dere nevner ikke noe om hvorvidt voksen dere bruker blir stiv etter å ha tørket inn i håret eller ikke.... Den eneste vokstypen jeg vet om som definitivt ikke gjør det er DAX, men den er no drit å få vasket ut av håret, så jeg lurer derfor på om det finnes noe bedre alternativ til DAX.... dvs en som IKKE størkner i håret og gjør det stivt og jævlig 1666452[/snapback] maria nila creator. jeg har prøvd mange forskjellige typer opp gjennom årene, og denne vinner hver gang. håret blir ikke fett, ikke stivt, og du kan bli søkkvåt i håret uten at det renner klisj nedover ansiktet. anbefales! koster ca 150 for en boks, og den varer lenge. (fåes hos mange (de fleste?) frisører) EDIT: LINK Endret 25. april 2006 av Kremfjes Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg bruker Soft Wax fra H&M, liker den;) Billg og god.. 5987529[/snapback] Den er superbra, som nevnt flere ganger tidligere! Og Henrik; ta deg en bolle! 5987618[/snapback] Det er heldigvis ikkje mitt hår og min hodeskalle det går utover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 ID er garantert best Men den er litt dyr da. Men fungerer konge fett, det beste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker define og det funker det Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Liker Fudge og Renati best. Har også noen Wella produkter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Liker Fudge og Renati best. Har også noen Wella produkter. 5989949[/snapback] Fudge er kjempe bra, å det er lett å vaske ut. Imotsettning til DAX. Bruker også gele i tilleg til fudge om jeg skal se ekstra stilig ut (Om det er no håp ) Da bruker jeg en sånn grønn en som heter Flubber eller no, den er ganske dyr. Men den er helt rå. JEg garanterer deg at oxesæden ikke holder så godt som den. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bruker renati (den grå boksen). Funker veldig fint synes jeg, eneste problemet er når det regner! Blir skitekkelt, som å ha glidemiddel i håret eller no. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg bruker Soft Wax fra H&M, liker den;) Billg og god.. 5987529[/snapback] Den er god på kort hår, langt hår så passer den ikke da den mister styrken sin etterhvert du har voksen i, men ellers så bruker jeg Define Paste, fungerer ganske bra på langt hår. Men anbefales og dusje dagen etterpå da etter å ha brukt den! Så fungerer jo Shockwave fint på kort hår , og Define Creating Wax fungerer både på kort og langt hår Endret 26. april 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bjørn Aen fra Vita;) koster 99 kr å er sykt bra:D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg bruker en lyseblå boks som heter "Out of bed" Er vel ikke voks, er vel hårgelè. Håret mitt blir ikke stivt, den får ikke "wet look" men blir helt perfekt. Passer akkurat til mitt hår. EDIT: Og det aller beste... Den lukter svindigg! Endret 26. april 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Gief Define Wax PLX. Jeg vil si Define er best. Spesielt til mitt hår. Jeg takler seriøst ikke waxer som frisører tar i. Alt slags D:fi eller noe og Renati og det greiene. Det passer ikke til håret mitt rett og slett. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvit Renati er bare helt konge. Skal i butikken nå.. tenger ny voks! Forslag til voks ala Renati som føres i vanlig butikk? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Skal kjøpe meg ny voks i morgen, og tipper jeg går for Fudge eller Wella Punk Chic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg