Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Nei... har man krøller og sånn er det velg problematisk... voks er vel forbeholdt relativt kort hår uansett.... 1666314[/snapback] haha! ja, litt langt krøllete hår + voks/gele :!: snakker egen erfaring her Endret 27. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Gjør det. Ta en tur innom en god frisørsalong, ikke en av de som prakker samme produkter på alle kundene. Ideelt sett bør du prøve å få hjelp fra noen som har litt erfaring med krøllete hår, kanskje ikke fryktelig kritisk med tanke på produktvalg, så lenge det ikke er en lærling som har vært der i to-tre uker bør de vel ha lært seg det mest grunnleggende. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har dere ikke sett Alle elsker Mary? Det finnes bare én hårvoks de virkelig kule bruker. Lenke til kommentar
Arwe Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 The Original: ID Hair Mud Wax <Hard> The One and only Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Gjør det. Ta en tur innom en god frisørsalong, ikke en av de som prakker samme produkter på alle kundene. Ideelt sett bør du prøve å få hjelp fra noen som har litt erfaring med krøllete hår, kanskje ikke fryktelig kritisk med tanke på produktvalg, så lenge det ikke er en lærling som har vært der i to-tre uker bør de vel ha lært seg det mest grunnleggende. 5823129[/snapback] Har 2 venninder som er frisører og ei som er lærlig, så jeg ringer til en av de tenker jeg. Så blir jeg hvertfall ikke lurt Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 American Crew Fiber Litt stiv til man får arbeidet den ut i hendene og litt tung å ha i håret, men med sterk hold og helt matt. Veldig god voks, men uvant å bruke i begynnelsen. Vaskes lett ut. American Crew Forming Cream Utrolig lett å jobbe med. Grei hold og halvblank. Vaskes utrolig lett ut. L'oreal Tecni-Art Ahead Web Lett å ha i håret. Klapp hendene sammen før den haes i håret for å få fibrene til å reise seg. Halvmatt. Grei hold. Min favorittvoks til jeg prøvde American Crew Fiber. Vaskes lett ut. Dax er vel noe av det værste jeg har prøvd for min hårtype (tykt, ganske kort, slett hår). Den gjør rett og slett at håret ser fett ut. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Renati FTW.. På kort hår er den en sikker vinner... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, renati er genial, lukter godt også Brukte Define engang i tiden men det må eg si er det værste fett opplegget eg har vert bort i, usjh. Blir kvalm bare tanken. Nesten bedre og bruke smør. null hold.. Funka iallfall ikke på mitt hår Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Renati renner jo rett ned i pannen når du svetter og svir no helt j*vlig! Oppskriften på genialt vokshår: -Du fukter håret gjerne etter dusj. - Tar en solid dose med Dax rød, varmer den med hendene i varmt vann fra springen. - dæljer guffa inn i håret og fikser den ønskede sveisen. - For å krydre håret extra slenger du i litt blå Dax som prikken over I -en. Denne er genial, holder seg i håret lenge og renner ikke ned i pannen når du tar en lett joggings. Dette er den beste oppskriften på hårvoks, og jeg snakker om 5 års erfaring Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 eller så tar man bare å varmer opp rød dax-boksen med hårfønern for så og kline det i håret og lage perfekt fjong på det.. Rød Dax er den beste voksen noensinne Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette er den beste oppskriften på hårvoks, og jeg snakker om 5 års erfaring 5826473[/snapback] Du tok i voksen for fem år siden, og den er fortsatt der? Hvor mye man skal tro på heksedoktorene som sier at Dax ødelegger håret vet jeg ikke, men at det ikke er mulig å kvitte seg med den er helt sikkert. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg har prøvd mange typer hårvokser/geler... alt fra 30 kroner til 500 kroner. Men den beste jeg har prøvd er den du får kjøpt på Hennes & Mauritz for 29,90 kroner! 'GelWax' heter den, helt grå boks med gjennomsiktig topplokk.. Kan anbefales på det meste Jeg har rimelig tjukt hår, men uansett lengde så kan jeg få håret mitt til å stå rett til værs med denne gelwaxen! Enkel å vaske ut! Utrolig bra Mvh Andak Endret 29. mars 2006 av Andak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Noen som vet om en voks som ikke gjør håret seigt? En hvor det er mulig å dra hånda igjennom håret uten at den blir fet og ekkel? Håret kan gjerne bli hardt og stivt, bare ikke fett og ekkelt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Renati FTW.. På kort hår er den en sikker vinner... 5825801[/snapback] Testet denne i dag. Digg! Dyr, men digg! Fikk den i håret da jeg var hos frisøren, og måtte nesten kjøpe en boks. Gleder meg til å teste skikkelig Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Renati er ikkje dyr for å være eit frisørprodukt, gutten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Renati er ikkje dyr for å være eit frisørprodukt, gutten. 5840656[/snapback] Godt mulig, men jeg synes nå at 169,- for en liten boks hårvoks er mye jeg da. Men den er nok verdt det. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Noen som kjenner til andre hårvokser enn Renati med tilsvarende effekt? Startet å bruke Renati litt i fjor sommer, men merket at håret etter hvert begynte å bli veldig klissete, tørt og fettete, også flasset det en del...Noen som kjenner til dette? Effektmessig er jo Renati helt genial når det gjelder kort hår (som jeg vanligvis bruker å ha), men jeg er ikke helt sikker på om den er egnet for hårtypen min? Jeg er ute etter et produkt som tilsvarer Renatis metode for forming av hår (kort spike), og som samtidig gir god effekt (strong hold) uten diverse nevnte bivirkninger? Er det for mye å forlange, eller er det noen som har noe bra å foreslå? Kom med tips og forslag:) Endret 31. mars 2006 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Renati, american crew og fudge har jeg iallefall stående her.. og en box med dax faktisk også Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har en svart boks som er prikk lik DAX, vet ikke hva den heter men den funker perfekt sammen med rød DAX! Lilla er også fin å blande med rød. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ser at Define har kommet med nytt design på produktene. Mer eller mindre vellyket, halvparten av produktene ser bedre ut, halvparten ser værre ut. Men er det noen som vet om produktene også har fått en overhaling, og ikke bare designet? I såfall gir jeg voksen deres en sjangse til. Hvis ikke, driter jeg i det. Slik som den er nå er den ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg