Straydog Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvilken hårvoks er best? ....og hvorfor? /me brukte DAX (lilla) en periode, mens nå bruker jeg Daniella Hair Wax (oransje box)..... *Hatten er din* Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg bruker noe jeg tror er en slags combo mellom voks og gele, det føles ikke som noen av delene. Det er en sånn lysblå farget rundt liten boks med hvit skrift på og 05 skrevet med store hvite tall på lokket. Denne holder lenge, ser tøff ut når jeg ta på og ser jaggu med tøff ut når jeg våkner neste dag også =D Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 liker define jeg Den har jeg også brukt en stund. Grunnen er at den er myk. Har vert borti noen typer vox som man må bruke slegge for å få gnidd inn i håret, håpløst prosjekt... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg synes de fleste hårvokser har en tendens å gjøre håret så j**** stivt etter at det har tørket.... Den eneste hårvoksen som ikke "størkner" i håret er DAX eller Sweet Georgia Brown.... men så er de til gjengjeld også ganske likt lagerfett .... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Voks, gele, krem, whatever.. ingenting funker eller har noen sinne funka på mitt hår (selv ikke den gangen det var kort) med mindre jeg tar halve boksen\flaska.. Edit: Eller... det funker jo til og legge håret i klaser og få det fett og ekkelt i turbofart da men.. det er lissom ikke den effekten jeg er ute etter.. Endret 22. januar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Nei... har man krøller og sånn er det velg problematisk... voks er vel forbeholdt relativt kort hår uansett.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har ikke krøller da.. Har en sånn skum greie som er beregnet på bruk i halvlang\langt hår.. Er ikke noe særlig tess den heller.. den er ikke til og style med da men bare gi litt mer volum og aånt shit.. effektløst anyway.. At voks er best i kort hår stemmer nok meget vel det.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 DAX Sux Fructis Style Hard Gel... så detter håret aldri ned igjen. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hvilken Dax har du brukt? Fructis Style Hard Gel; er den no tess? blir håret til bark? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Brukte Define før men i lengden så sliter den skikklig på håret. Ble til og med frarådet av å bruke den hos en frisør. Anyway , bruker en fra schwarzkopf, en rød boks med voks i. Den er veldig god å bruke Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvilken Dax har du brukt? Fructis Style Hard Gel; er den no tess? blir håret til bark? Det er akkurat som gele, i en voksboks... varer mye lenger enn vanlig gele da. Og for all del: ikke vær våt i håret når du tar på. Jeg har brukt (fra DAX): Noe lilla skvip, noe blått skvip og noe rødt som gjorde håret helt seigt og fettete, likte ikke noe av det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Shockwaves gel wax! Endret 22. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bruker Dax lilla selvom jeg har på meg lue.. Fertete/oljete hår er behagelig å ha "på" seg og hårete blir ikke så rotete Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Brukte Define før, men nå har jeg gått over til Renati. Den er endel dyrere, men er vel en av få sånne produkter som funker på håret mitt. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Dere nevner ikke noe om hvorvidt voksen dere bruker blir stiv etter å ha tørket inn i håret eller ikke.... Den eneste vokstypen jeg vet om som definitivt ikke gjør det er DAX, men den er no drit å få vasket ut av håret, så jeg lurer derfor på om det finnes noe bedre alternativ til DAX.... dvs en som IKKE størkner i håret og gjør det stivt og jævlig Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 faanskapet jeg har på hode nytter det ikke å forme, legger seg bare i vanlig kjedelig posisjon etter en stund, mange mange ganger har jeg prøvd å få det til å se bustete ut, tja går vel 20 min så er alt like flatt å kjedelig igjen Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare slutt og vask håret... i teorien skal du da klare og forme det akkurat slik du vil når du vil etter ett par uker eller no sånt.. Nei jeg snakker ikke av erfaring eller noe... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 FUDGE, eller ikkeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg