xist Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Noen som vet om noen public ftp servere, filmer, musikk, programmer, whatever. If so, pm meg eller svar på denne posten. Mvh. Xist Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Du finner masse programmer m.m. på disse adressene. * ftp.berlios.de. * ftp.uio.no. Tror du skal lete lenge for å finne noen som deler musikk lovlig via ftp. Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Mange som deler ulovlig, hvor mange som deler ulovlig public derimot er en annen sak Lenke til kommentar
xist Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ja, hvem har sagt at det trenger å være lovlig Tingen er det at jeg har ftp tilgjengelig på skolen, og hjemme har jeg isdn, lurte mao på om noen her på forumet kunne tenke seg og dele litt med meg Kan evt. sende en pm til meg Mvh Xist Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 OMG! Har du "glemt" å lese retningslinjene her å forumet før du poster? Ulovligheter får du gå andre steder for å lete etter... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Stenges av åpenbare grunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg