Hidden Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Jeg ser MPX har et grisebillig (bare 650,-) Asus hovedkort med Dual DDR support (har kjøpt 2x 512MB DDR Twinmos, dual, skal bruke PC'en mye til musikk, som f.eks. sequencing og sampling). Det har sogar "Instant music lite", som gjør at man kan spille av musikk CD'er uten å måtte laste OS'et først (kanskje ikke så viktig, men veldig kul detalj!). Hovedkortet er ASUS P4S800 (link) "Problemet" er.. at chipsettet er et SiS®648FX Kan ikke si jeg er begeistret for noe annet enn Intel chipset på et hovedkort som bruker Intel CPU. Stabiltet er viktig for meg. Bruker Win2k pro. Så, kan noen som driver med musikk og kanskje har et hovedkort med dette chipsettet gi meg et tips om dette, funker det eller funker det ikke? På forhånd takk (PS* Hadde tenkt å kjøpe P4B800, men dette er fler hundre billigere, og økonomien er litt trang for tiden) Endret 22. januar 2004 av Hidden Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 det er IKKE dual ddr på hovedkortet. står i alle fall ikke i produktbeskrivelse. og med dual ddr ville det støttet 6.4gb/s bandwith istedet for 3.2. ville anbefalt deg et Abit IS7-E kort istedet. sjekk dette her: det skal du ha! koster 591 og er MYE bedre enn det du så på..det er et demo1 kort, som sier at det er erstaningsvare ifra produsent! med alt innhold inntakt! du blir garantert mye mer fornøyd med dette kortet! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ops, oppdaget det etterpå! Takk for tipset forresten, kjempebra! Bestilling er sendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå