thomas81 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) ok, nå har jeg fått noen "albuer" fra microplex... kjøpte og noen slangeklemmer i plast... lurer på hvor det er mest nødvendig å bruke disse? har ikke nok til å bruke på alle koblinger.... kommer jo sikkert til å bruke 8 albuer.. skal jeg bruke slangeklemmene på albuene eller kjøleblokkene/pumpe/tank? :s EDIT: har 3/8" slanger Endret 22. januar 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bruk små strips.holde fint det.. TaZ Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis du har tygon slanger fra netconnection så sitter de godt også uten klemmer/strips. Hadde ikke strips på radiatoren min, og etter 1time satt slangene som støpt. Måtte vri de skikkelig for å få de av, så hvis du fester slangene da det ikke er vann i systemet kommer de til å sitte! Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis du har tygon slanger fra netconnection så sitter de godt også uten klemmer/strips. Hadde ikke strips på radiatoren min, og etter 1time satt slangene som støpt. Måtte vri de skikkelig for å få de av, så hvis du fester slangene da det ikke er vann i systemet kommer de til å sitte! bruker Kuriyama, slange 3/8"ID,,, så at microplex ikke hadde Tygon i 3/8" Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Synes dere burde "sikre" skjøtene litt.Jeg bruker strips som jeg drar til skikkelig,det holder i massevis.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ja, det er viktig å få det helt tett! Disse stripsene og slangeklemmene er for at det skal holde seg tett også etter at man er ferdig med prøvekjøre systemet utenfor dataen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå