Gå til innhold

Problem med installert NAV Corporate Edition

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har PANIKK nå!

En venn av meg installerte NAV Corporate Edition, han har lånt CD'en av meg, og jeg VET at den funker, da jeg har installert med den før.

Jeg tror han har WinXP.

Det som skjer er at da han startet maskinen på nytt etter at installasjonen var ferdig (vet ikke om dette var i forb. med installasjonen,) og skulle logge på, hengte ALT seg da han trykte enter for å logge seg på etter å ha skrevet passord :scared:

Jeg anbefalte ham å holde shift inne i det han trykker enter, og, om det funker, avinstallere NAV.

Noen som har opplevd dette før?

Noen som vet hva som kan gjøres?

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å la den stå en stund for å la den bli kald, det har jeg måttet før. Ellers så kan du prøve å starte opp i sikkerhetsmodus for derfra å avinnstallere NAV. Etter det hvis det er løst problemet, så kan han innstallere på nytt. Ellers så kan det hende at system restore kan virke, vet ikke siden det er et innstallert program.

Lenke til kommentar

Nei, det funker ikke å la den bli kald.

Heller ikke med å holde inne skift.

Jeg kom på safe-mode selv, sa i fra om det til ham, men vet ikke om han har gjort noe med det, eller fått det til...

Noen som vet hva det kan skyldes?

Finnes det et virus som kan gjøre sånn at maskina går til hel*ete når man installerer NAV?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...