Choo Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Hei Noen som skal på Xenox her? Xenox.no et lan i Steinkjær. Jeg lurte litt på om det er noen ifra nordland eller øverste del i Nord Trøndelag som skal ivei? Gjerne med buss, og som har plass til en ekstra. mvh André. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg skal dit! Bor på Steinkjer.. ! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Øhi! Det heter STEINKJER, ikke steinkjær!! trondhejemsdialekt er ikke ekte trønderdialekt! (******* reservetrøndere) Lenke til kommentar
Choo Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 jaja, ingen fler som skal dit da? Lenke til kommentar
mikk Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Vet ikke enda. Mest sansynlig. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Xenox var faktisk norges nest største lan party da! Tror ikke de satser på å ta inn flere en 600 personer i år. Biletter ute til salgs nå! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2004 Skal jo selvfølgelig dit. Er jo så heldig og er crew i tillegg så :D Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg skal også dit fikk endelig reservert plass i går. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 jepp, må vel dit.. Litt for mye CS men ellers et bra LAN! Skulle fått med folk fra utenfor steinkjer også Blir morro i år som i fjor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå