Gå til innhold

Kan du anbefale en skikkelig grøsser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. jeg og kunne tregt noen skikkelige skumle greier...

VIRKELIG ekkle.. jeg kan ikke memorisere en eneste film som har gjort meg skikkelig skremt noen gang... foruten om at jeg har hoppet til av plutselige lyder og lignende.. men jeg har aldri blitt redd pga handligen i seg selv. Jeg begynner bare og kjede meg under såne filmer jeg...

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Ringu 0, 1, 2? =) Har en venn som er sykelig opptatt av ekle(jævelige) filmer, han bestiller flere filmer fra Asia.. Filmer som mange mener muligens er ekte snuff! (bad) Skuespilleren Sheen (nei, ikke le son, senior, fra f.eks Apocalypse Now!..) rapportere en av disse filmene(meget ukjent film, men dog så sykt virkelig) for snuff til regjeringen, fordi det virkelig så ut som om de parterte(dont ask) en ekte person.. Når filmen ble vist til et team med leger, biologer og kirurger kunne de ikke si om det var ekte eller ikke!! Men når produksjonen ble anmeldt fikk de tilsendt en film om hvordan de laget de scenene(denne filmen om filmen ble en egen dokumentar elns etterhvert tror jeg), og de bygde opp en menneskekropp fra bunnen av, men sener som fungerte etc, og masse annet stash.. Utrolig jævelig film å se hvis du ikke er klar over at det ikke er ekte..! :wow:

Lenke til kommentar

VIRKELIG ekkle.. jeg kan ikke memorisere en eneste film som har gjort meg skikkelig skremt noen gang... foruten om at jeg har hoppet til av plutselige lyder og lignende.. men jeg har aldri blitt redd pga handligen i seg selv. Jeg begynner bare og kjede meg under såne filmer jeg...

Da skal du prøve og se Frankenstein klokken 3om natten helt alene uten noen rundt deg.. Den ifra 1995. Jeg så den i 10.klasse og det er en av de eneste gangene jeg har vært livredd for en film... Men jeg vil bli skremt ,men det kommer selvfølgelig ann på typen skremt det er snakk om.

Villmark var ikke noe bra skjønner jeg? =P hehe.. =)

Lenke til kommentar

Da skal du prøve og se Frankenstein klokken 3om natten helt alene uten noen rundt deg.. Den ifra 1995. Jeg så den i 10.klasse og det er en av de eneste gangene jeg har vært livredd for en film... Men jeg vil bli skremt ,men det kommer selvfølgelig ann på typen skremt det er snakk om.

Villmark var ikke noe bra skjønner jeg? =P hehe.. =)

Finnes det fremdeles en frankenstein film jeg ikke har sett? Hakke peil jeg men tidspunktet på dagen jeg ser en film spiller venligvis ingen rolle... og nei VillMark sugde bigtime..

Når det kommer til filmer full av blod og gørr så ser ikke jeg på det som underholdning litt en gang.. det ødlegger derimot stemningen i en del filmer som kunne vert bra.. men uannsett.. skrekkfilmer er ikke min sjanger..

Da finner jeg heller mye mer spenning i og se på Tarzan eller en annen fancy tegnefilm.. Favorittene mine er Dinosaur, Atlatis og Mulan ++..

Disney R0cker!! :D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...